خلاصه:
"چکیده در تصمیم گیری اغلب معیارهایی وجود دارد که در تضاد با معیارهای دیگر می باشند، مثلا مزایا در برابر هزینه ها و فرصتها در برابر ریسک ها قرار دارند، و گاهی اوقات لازم است که این معیارها را با استفاده از اعداد منفی (معکوس) تمیز داد AHP در مقایسات زوجی گزینه ها، نسبت به معیار مزایا (benefits) برای برآورد اینکه یک گزینه نسبت به گزینه دیگر که با آن"
توضیحات:
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلrar
تعداد صفحات10
حجم فایل957 کیلو بایت
فهرست مطالب
  • چکیده
  • مقدمه
  • نگاهی اجمالی به تاریخچه اعداد منفی
  • مشاهدات کلی
  • اعداد نسبی والویت ها
  • جدول 1: معیارهای نرمال نشده و وزن های گزینه ها از اندازه گیری در مقیاس مشابه
  • جدول 2: وزن معیارهای نرمال شده و وزن گزینه های نرمال شده از اندازه گیری در مقیاس مشابه
  • جدول 3:
  • ارزیابی امتیازات (شایستگی ها یا Merits)
  • نتیجه گیری
  • منابع
کلمات کلیدی:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش های پرداخت پاداش
مبانی نظری فصل دوم درباره طرحواره های ناسازگار اولیه تاریخچه طرحواره
عنوان دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ دسته مدیریت (مدیرت بازاریابی مدیریت استراتژیک مدیریت اجرایی) فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 38 اسلاید این فایل در زمینه بنچ مارکینگ می باشد که می تواند به عنوان سمینار (ارئه در کلاس) مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است مفهوم بنچ مارکینگ تعاریف Benchmarking انواع الگوبرداری مقایسه
مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت بیمه


آموزش انگلیسی در اینستاگرام آموزش انگلیسی در تلگرام


آموزش انگلیسی در اینستاگرام آموزش انگلیسی در تلگرام