نام فایل : دانلود بازاریابی صنعتی
گروه : اقتصاد
فرمت فایل : doc
حجم فایل : 26 کیلو بایت
تعداد صفحات : 41
بازدید : 6

دانلود فایل
خلاصه:
بازار صنعتی‌ با بیش‌ از 13 میلیون‌ سازمان‌ صنعتی‌ بازاری‌ بسیار بزرگ‌ است‌ سازمانهایی‌ مثل‌ روپانت‌ زیراكس‌، بویینگ‌ و اینترنشنال‌ پسیپر كالاها و خدماتی‌ را به‌ ارزش‌ بیش‌ از 3 تریلیون‌ دلار خریداری‌ می‌كنند بازار كالا و خدمات‌ سازمانی‌ به‌ لحاظ‌ حجم‌ مبادلات‌ پولی‌ چهار برابر بزرگتر از بازار مصرف‌ كننده‌ است‌ و همچنان‌ به‌ رشد خود ادامه‌ می‌دهد ش
توضیحات:
مقدمه‌ای‌ بر محیط‌ بازاریابی‌ صنعتی‌اهداف‌ آموزشی‌توضیح‌ دهید كه‌ چرا بازاریابی‌ صنعتی‌ را مطالعه‌ می‌كنیم‌؛تفاوت‌ بین‌ بازاریابی‌ صنعتی‌ و بازاریابی‌ مصرف‌ كننده‌ نهائی‌ را درك‌ كنید؛ویژگیهای‌ یك‌ تقاضای‌ صنعتی‌ را تشریح‌ كنید.ماهیت‌ رفتار خریدار صنعتی‌ را درك‌ نمائید.انواع‌ مختلف‌ كالاها و خدمات‌ صنعتی‌ را بشناسید.میان‌ انناع‌ مختلف‌ مصرف‌ كنندگاه‌ صنعتی‌ تمایز قایل‌ شوید.اهمیت‌ محوری‌ تدوین‌ استراتژی‌ و برنامه‌ ریزی‌ برای‌ تلاشهای‌ بازاریابی‌ صنعتی‌ را درك‌ كنید.رئوس‌ مطالب‌ فصل‌مروری‌ بر بازاریابی‌ صنعتی‌چرا بازاریابی‌ صنعتی‌ را مطالعه‌ می‌كنیم‌.بازاریابی‌ صنعتی‌ چه‌ تفاوتی‌ با بازاریابی‌ مصرف‌ كننده‌ دارد؟ویژگیهای‌ تقاضای‌ صنعتی‌ماهیت‌ رفتار خرید صنعتی‌طبقه‌بندی‌ كالاها و خدمات‌ صنعتی‌مصرف‌ كنندگان‌ صنعتی‌تدوین‌ استراتژی‌ و برنامه‌ریزی‌ بازاریابی‌ صنعتی‌روال‌ این‌ كتاب‌مروری‌ بر بازاریابی‌ صنعتی‌بازار صنعتی‌ با بیش‌ از 13 میلیون‌ سازمان‌ صنعتی‌ بازاری‌ بسیار بزرگ‌ است‌. سازمانهایی‌ مثل‌ روپانت‌ زیراكس‌، بویینگ‌ و اینترنشنال‌ پسیپر كالاها و خدماتی‌ را به‌ ارزش‌ بیش‌ از 3 تریلیون‌ دلار خریداری‌ می‌كنند. بازار كالا و خدمات‌ سازمانی‌ به‌ لحاظ‌ حجم‌ مبادلات‌ پولی‌ چهار برابر بزرگتر از بازار مصرف‌ كننده‌ است‌ و همچنان‌ به‌ رشد خود ادامه‌ می‌دهد. شركتهایی‌ كه‌ كالاها وخدمات‌ خود را به‌ دیگر سازمانها می‌فروشند، باید تلاش‌ كنند تا رفتار خرید سازمانی‌ و همچنین‌ نیازها، منابع‌، انگیزه‌ها و فرآیندهایی‌ كه‌ این‌ رفتارها را شكل‌ می‌دهند را بشناسند. فرآیند بازاریابی‌ صنعتی‌ باید به‌ گونه‌ای‌ طراحی‌ و برنامه‌ ریزی‌ شود تا نیازهای‌ متنوع‌ هر بخشی‌ از بازار را برآورد سازد. نیازهای‌ هر بخشی‌ از بازار بسیار متفاوت‌ از نیازهای‌ سایر بخشهای‌ بازار است‌. یك‌ بازاریاب‌ علاوه‌ بر شناخت‌ خریدار صنعتی‌ و فرآیند خرید آن‌، باید فهم‌ عمیقی‌ از شركت‌ داشته‌ باشدتا از چگونگی‌ كاربرد بعضی‌ از تكنیكها و ابزارهای‌ سنتی‌ بازاریابی‌ كه‌ سالها مورد استفاده‌ قرار گرفته‌اند و همچنین‌ فرصتها و چالشهای‌ عمده‌ای‌ كه‌ این‌ تكنیك‌ و ابزارها را در محیط‌ كنونی‌ بازاریابی‌ صنعتی‌ ایجاد كرده‌اند، آگاهی‌ یابند. بازاریابی‌ صنعتی‌ عبارتست‌ از تخلیة‌ فعالیتهایی‌ كه‌ مبادلات‌ بین‌ مصرف‌ كنندگان‌ و عرضه‌كنندگان‌ صنعتی‌ را در بازارهای‌ صنعتی‌ تسهیل‌ می‌كند. یك‌ بازار صنعتی‌ كلیه‌ سازمانهایی‌ را شامل‌ می‌شود كه‌ كالاها و خدمات‌ را برای‌ تولید محصولات‌ و خدمات‌ دیگر خریداری‌ نموده‌ و سپس‌ محصولات‌ و خدمات‌ تولی‌ شده‌ را جهت‌ فروش‌ و یا اجاره‌ به‌ دیگران‌ عرضه‌ می‌كنند. مصرف‌ كنندگان‌ صنعتی‌ شامل‌ تولیدكنندگان‌، عمده‌ فروشا، خرده‌ فروشان‌ و انواع‌ دیگر سازمانها مثل‌ بیمارستانها، دانشگاههاوبخشهای‌ دولتی‌ (شامل‌ 88000 اداره‌ دولتی‌ محلی‌ ایالتی‌ و نورال‌) می‌باند. در بازاریابی‌ صنعتی‌، یك‌ مبادله‌ زمانی‌ روی‌ می‌دهد كه‌ یك‌ كالا یا خدمت‌ برای‌ هرگونه‌ مصرفی‌ غیر از مصرف‌ شخصی‌ فروخته‌ می‌شود. این‌ بازار، خریدارانی‌ از صناع‌ مختلف‌ مانند تولید، ساختمان‌، حمل‌ و نقل‌، ارتباطات‌، بانكداری‌، مالی‌، بیمه‌، كشاورزی‌، جنگلداری‌، شیلات‌، معدنكاری‌ وخدمات‌ عمومی‌ را در خود جای‌ می‌دهد. اهمیت‌ رو به‌ افزایش‌ محصوات‌ صنعتی‌ پیشرفته‌، تغییرات‌ معنی‌ دار در الگوی‌ تقاضای‌ مصرف‌كنندگان‌ و مشتریان‌ نهایی‌، آهنگ‌ سریع‌ تغییرات‌ تكنولوژیكی‌، اندازه‌ بزرگ‌ و پیچیدگی‌ فزاینده‌ شركتهای‌ صنعتی‌ و مصرف‌ كنندگان‌ آنها، اثر رو به‌ رشد تجارت‌ الكترونیك‌ وخدمات‌ مدیریتی‌ و افزایش‌ تجارت‌ جهانی‌ (بزرگترین‌ صنایع‌ صادر كننده‌ در ایالات‌ متحده‌ بر مصرف‌ كنندگان‌ صنعتی‌ تمركز كرده‌اند و نه‌ مصرف‌ كنندگان‌ نهایی‌)، نیاز به‌ نوآوری‌ در استراتژیهای‌ بازاریابی‌ صنعتی‌ را تشدید كرده‌اند. همه‌ سازمانهای‌ رسمی‌ اعم‌ از دولتی‌ ویا خصوصی‌، انتفاعی‌ یا غیر انتفاعی‌ در خرید و فروش‌ كالاها و خدمات‌ صنعتی‌ مشاركت‌ دارند. كانون‌ توجه‌ این‌ كتاب‌ تشریح‌ فرآیند خریدو فروش‌ صنعتی‌ می‌باشد.چرا بازاریابی‌ صنعتی‌ را مطالعه‌ می‌كنیم‌؟
کلمات کلیدی:
بازاریابی صنعتی , Industrial marketing , ویژگیهای‌ یك‌ تقاضای‌ صنعتی‌ را تشریح‌ كنید , ماهیت‌ رفتار خریدار صنعتی‌ را درك‌ نمائید , انواع‌ مختلف‌ كالاها و خدمات‌ صنعتی‌ را بشناسید , میان‌ انناع‌ مختلف‌ مصرف‌ كنندگاه‌ صنعتی‌ تمایز قایل‌ شوید ,
هدف گزارش حاضر بررسی عملكرد تجارت الكترونیكی جمهوری اسلامی ایران تا پایان سال 1382 است از آنجا كه تا بحال عملكرد تجارت الكترونیكی در كشور تدوین نشده است لذا در این گزارش وضعیت فعلی تجارت الكترونیكی تا پایان سال 1382 بحث شده ولی لزوماً تمامی فعالیت‌ها در سال مزبور انجام نیافته است
در اولین نگاه ممكن است به نظر آید كه مجموعه های ایزو 9000 تنها برای صنایع سخت افزاری ایجاد شده است امااین مطلب صحت ندارد همه سازمانها نیازمند سیستم های مدیریت كیفیت هستند تفاوتی نمیكند كه آیا خروجی یك سازمان سهام بورس یا سوزن خیاطی باشد آیا صورت حسابها را تنظیم می كند یا عروسك تولید می كند آیا سازمان تفریحات است یا هواپیما می سازد همه ی این سازمان
براساس اسناد و مدارک موجود ، نخستین بار در سال 1262 شمسی مقارن سلطنت ناصرالدین شاه قاجار شخصی به نام حاج محمد حسین اصفهانی کشت چای را در ایران آغاز نمود ، ولی به علل نامعلوم موفق نشد ؛ تا اینکه در سال 1279 شمسی مرحوم حاج محمد میرزا کاشف السلطنه چایکار که در آن زمان ژنرال کنسول ایران در هند بود ، با کار و تلاش در مزارع چای در هند موفق شد اصول و فنو
یكی از روش‌های توسعه تجارت خارجی هر كشور شناخت دقیق پتانسیل‌های اقتصادی تجاری شركای تجاری عمده و راه‌های رساندن حجم و تركیب تجارت خارجی اعم از صادرات و واردات به سطح مطلوب آن است به گونه‌ای كه حداكثر پتانسیل‌های تجاری دو كشور مورد شناسایی قرار گرفته و در راستای انتفاع هر دو طرف از تجارت دو جانبه بخش‌ها و‌كالاهای تجاری اولویت‌دار تعیین گردد
:: دانلود پاورپوینت مديرت موفق
:: دانلود تحقیق درباره سیستم قدرت نیروگاه
:: دانلود حل تمرین های ;کتابread this 2
:: دانلود نکوهش شاهان در ادبیات
:: دانلود پاورپوینت درباره محصولات تراریخته
:: دانلود ترجمه کامل کتاب read this1 ( ترجمه کتاب READ THIS1 )
:: دانلود پاورپوینت با موضوع آموزش بینایی
:: دانلود حل المسائل انتقال حرارت هولمن
:: دانلود نمونه سوالات درس متون روانشناسی 2
:: دانلود پاورپوینت وندالیسم
:: دانلود دانلود پاورپوینت كمپوت سازی
:: دانلود پاورپوینت حافظه و علل فراموشی
:: دانلود پاورپوینت روش تدوین برنامه کسب و کار
:: دانلود پاورپوینت اصول تغذيه صحیح
:: دانلود دانلود طرح توجیهی رنگ عایق حرارتی
:: دانلود پاورپوینت سیاستهای خانه سازی
:: دانلود نرم افزار تبدیل پی دی اف به ورد
:: دانلود وکتور ولن تاین-وکتور قلب -فایل کورل
:: دانلود معنی درس به درس ریدینگ های read this2
:: دانلود مدل سه بعدی سبد خرید چرخ دار (رویت)


Whoops, looks like something went wrong.