نام فایل : دانلود تجارت الکترونیک
گروه : اقتصاد
فرمت فایل : doc
حجم فایل : 32 کیلو بایت
تعداد صفحات : 42
بازدید : 4

دانلود فایل
خلاصه:
فناوری تجارت الکترونیکی با سرعت سرسام آوری در حال تغییر و پیشرفت است و اقتصاد جدید بسرعت جایگزین اقتصاد فعلی می شود هدف از تجارت الکترونیکی دستیابی به کالا با سرعت بیشتر، قیمت ارزانتر و کیفیت برتر است مردم در قرن 21 با یک تغییر اساسی در فرهنگ مصرف مواجه خواهند شد همچنانکه مراکز بزرگ خرید در دهه های 70 و 80 انقلابی را ایجاد کردند، تجارت الکترونیکی
توضیحات:
فهرست مطالبمقدمه........................................... 2تجارت الكترونیك چیست.............................. 3چه عاملی باعث انقلاب تجارت الکترونیکی می شود؟ 4چه كسی الكترونیك را در تجارت وارد كرد؟.............. 13شركت مجازی تعریف شده.............................. 16قانون 9 : دارایی‌هایتان را مانند توانایی‌هایتان به كار بگیرید 21بانک های الکترونیکی............................. 24ارزیابی عملكرد كارمندان مجازی شما :.............. 29بازاریابی خارجی و پیشرفت از چه اهمیتی برخوردارند؟ 32همگرایی و تجارت الکترونیکی:....................... 36منابع.......................................... 42مقدمهفناوری تجارت الکترونیکی با سرعت سرسام آوری در حال تغییر و پیشرفت است و اقتصاد جدید بسرعت جایگزین اقتصاد فعلی می شود.هدف از تجارت الکترونیکی دستیابی به کالا با سرعت بیشتر، قیمت ارزانتر و کیفیت برتر است. مردم در قرن 21 با یک تغییر اساسی در فرهنگ مصرف مواجه خواهند شد همچنانکه مراکز بزرگ خرید در دهه های 70 و 80 انقلابی را ایجاد کردند، تجارت الکترونیکی نیز باعث بوجود آمدن یک انقلاب دیگر خواهد شد.درک صحیح از تکنولوژی می تواند کلید ورود به بازار تجارت الکترونیکی شود. مهمترین نکته در امر مدیریت منابع این است که افراد رده بالای سازمان تجارت الکترونیکی را درک کنند . این درک صحیح شما را قادر به حفظ پول خود کرده و دردسرهایتان را کاهش می دهد.در این تحقیق مفهوم تجارت الکترونیکی و عاملی که منجر به انقلاب تجارت الکترونیکی می شود تشریح خواهد شد . بررسی امکاناتی که باعث پیوستن شرکت شما به بازار جهانی الکترونیکی می شود و همچنین نحوه انتشار سهام و نحوه سرمایه گذاری و روشهای تأسیس شرکت مجازی، قوانین جنگل تجارت الکترونیکی و معرفی مین های آن و نحوه دوری از آنها به تفضیل بحث می شود امید است این بتواند در معرفی و شناخت تجارت الکترونیکی و همچنین نحوه ورود و فعالیت در بازار تجارت الکترونیکی قدم مثبتی بردارد.لازم است از زحمات خانمها لی لی رضازاده، سمیه فتحعلیخانی و مهسا مهبد که مرا در این امر یاری نمودند تشکر نمایم.تجارت الکترونیکی چیست؟در بخش اول ما به تشریح مفهوم تجارت الکترونیکی و عاملی که منجر به انقلاب تجارت الکترونیکی می شود می پردازیم. ما به تجزیه و تحلیل عواملی که مشارکت اینترنتی را به میزان قابل توجهی افزایش داده (و بازار عرضه و تقاضا را به حالت موازنه رسانده است) می پردازیم و امکاناتی را که جهت پیوستن شرکت شما به بازار جهانی تجارت الکترونیکی از طریق اینترنت وجود دارد فرا روی شما قرار می دهیم.ما مروری داریم بر اینکه تجارت الکترونیکی چیست و کدام بخش های آن وابسته به اینترنت می باشد. هر چند تجارت الکترونیکی بسیار فراتر از اینترنت است که ما آن را توضیح خواهیم داد. همچنین در این بخش شما در می یابید که یک شرکت مجازی چیست (البته اگر از قبل ندانید!) و شما چگونه قادر به تأسیس آن و یا تبدیل شرکت فعلی خود به یک شرکت مجازی هستید. ما در مورد مفهوم «ابربرنامه» و نقش آن در تجارت نوین الکترونیکی . شما و دامهایی که در دنیای «ابربرنامه» بر سر راه شما قرار دارد نیز بحث خواهیم کرد.ودر آخرین بخش، شما را با بعضی از قانون های جنگل تجارت الکترونیکی و همچنین با برخی از مین های زمینی و نحوه اجتناب از آنها آشنا می کنیم.چه عاملی باعث انقلاب تجارت الکترونیکی می شود؟دسترسی جهانیمنافع سرشاری که اینترنت فراهم می آورد تنها به خاطر توانایی آن جهت برقراری ارتباط جهانی نیست. اینترنت سود سرشاری عاید می کند(همان انبوه هواداران) به خاطر طبیعت و سرشت جهانی ای که دارد، کشورها و دولت ها، تجار و مردمسراسر جهان در دامی افتاده اند که قبلا در انحصار آمریکایی ها بود. اینترنت کوچک گذشته به شبکه ای جهانی تبدیل شده که قادر است با بیش از 100 میلیون نفر ارتباط برقرار کند و این دسترسی جهانی باعث شده است که اینترنت نه تنها به عنوان یک سرویس دهنده سودمند بلکه پیش از هر چیز به عنوان یک ابزار اطلاعات دهنده بسیار ارزشمند مطرح می شود.امروزه هر کسی تقریباً در هر کشوری می تواند از این فرآیند جهانی ارتباطی جهت دلایل شخصی یا شغلی سود ببرد . این توانایی جهت برقراری ارتباط درست و آنی که توسط پیک های خدماتی جهانی که جهت ارسال محصولات در دسترس هستند تکمیل شده است به تحقق مفهوم یک شرکت جهانی بودن کمک بسیاری کرده است. در حقیقت هر شرکتی که در اینترنت باشد یک شرکت جهانی است. رشد روزافزون فناوری در سطح جهان به این معناست که بایستی مرزهای جغرافیایی تجارت از بین برود تا قادر به همپایی با رشد نامحدود اقتصادی ناشی از اینترنت باشد. توانایی موجود جهت تبدیل شغلمان به یک شغل جهانی توسط فناوری روز بدین معناست که تمام دنیا بایستی جهت بقا و رقابت در عرصه جهانی رشد روزافزون فناوری را بپذیرد و از آن استقبال کند.شرکای جهانی:امتیازدیگری که فرآیند جهانی شدن به دست می دهد امکان شریک شدن دو شغل در دو نقطه مختلف دنیاست و این امتیازی است برای سازمان هایی که اکنون می توانند مستقیما با کمپانی های کارپرداز سراسر دنیا تماس بگیرند و مایحتاج خود را با قیمت کمتر و مسیر بهتری دریافت نمایند . به عنوان مثال یک تولید کننده پوشاک قادر است مستقیما به جای تماس با توزیع کننده با تولید کننده اصلی تماس بگیرد و هزینه کمتری بپردازد. شرکت هایی که به روش های سابق خود ادامه می دهند ناگریز از پرداخت هزینه بیشتر نسبت به همکاران خود که از تکنولوژی روز بهره می برند هستند. امتیاز مالکیت انحصاری نیز در هجوم محصولاتی مشابه اصل رنگ می بازد. به ثبت رساندن یک محصول اگر چه ممکن است معیار اصل بودن آنباشد. اما بقا ان را تضمین نمی کند. فرصت ها و راهکارها پایان ناپذیر به نظر می رسند. خرید و فروش بین المللی توزیع در سطح جهان، شریک شدن برون مرزی و تولیدات عرضه شده در اینترنت تنها برخی از فرصت های به دست آمده از راه تجارت الکترونیکی است. توانایی تجار الکترونیکی جهت برقراری ارتباط مستقیم با دفاترشان در سنگاپور، لندن و سانفرانسیسکو به طور همزمان و به راه های گوناگون اختیار و فرصتی است که در دسترس شرکت های سنتی نیست. این امتیازها شامل مدیریت جزیی کم هزینه تر ، مخارج پایین تر مسافرتی و تشریک مساعی بسیار سریع تر در اجرای فرامین صادره از مرکز است.صرف هزینه کمتر در معاملات
کلمات کلیدی:
Electronic business , تجارت الکترونیک , تجارت الكترونیك چیست , چه كسی الكترونیك را در تجارت وارد كرد , شركت مجازی تعریف شده , بانک های الکترونیکی ,
آسیب شناسی مقاومت پذیری اقتصاد ایران مفهوم اقتصاد مقاومتی اهداف تحریم اقتصادی استخراج اصول اقتصاد مقاومتی راهبرد جایگزینی واردات و اقتصاد مقاومتی اصول و سیاست های قابل استفاده از راهبرد جایگزینی واردات توسعه صادرات و اقتصاد مقاومتی اصول و سیاست های قابل استفاده از راهبرد توسعه صادرات مکتب وابستگی و اقتصاد مقاومتی اصول و سیاست های قابل ا
هدف کلی از این تحقیق مطالعه، بررسی و سنجش میزان تاثیر سود حسابداری اعم از واقعی و پیش بینی بر قیمت بازا ر سهام در بورس اوراق بهادار تهران می باشد نتایج حاصله از بررسی داده های بدست آمده برای یک دوره 5ساله (801376)و همچنین برای هر سال به علت جداگانه موید این مطلب بوده است که ارتباط خطی معنادار قوی بین متغیرهای وابسته و مستقل مدل تحقیق،چه به صورت
این استراتژى از نمادهاى سیاسى، اقتصادى، نظامى، عملیات پنهان، جنگ تبلیغاتى وحقوقى برخوردار بوده است البته گروه‏ها و جناح‏هاى مختلفى در روند برنامه ریزى‏استراتژیك امریكا نقش داشته‏اند هر یك از این مجموعه‏ها بر اجراى رویكردهاى‏خاصى تاكید دارند
اگر به موضوع برندینگ توجه كافی نشان دهیم چه بسا بتوانیم در نظام تجاری كشور نیز تاثیر ایجاد نمائیم، البته موضوع آنقدر وسیع است كه مجبوریم از موضوعات كلیشه ای عبور كنیم ولی حقیقتی آشكار است كه تا جایگزین مناسبی در اختیار مصرف كننده نهایی كه (تعیین كننده نهایی است) قرار ندهیم هیچ تحولی اتفاق نخواهد افتاد تا جایی كه معتبر ترین سرمایه گذاران افتخار خود
:: دانلود پاورپوینت مديرت موفق
:: دانلود تحقیق درباره سیستم قدرت نیروگاه
:: دانلود حل تمرین های ;کتابread this 2
:: دانلود نکوهش شاهان در ادبیات
:: دانلود پاورپوینت درباره محصولات تراریخته
:: دانلود ترجمه کامل کتاب read this1 ( ترجمه کتاب READ THIS1 )
:: دانلود پاورپوینت با موضوع آموزش بینایی
:: دانلود حل المسائل انتقال حرارت هولمن
:: دانلود نمونه سوالات درس متون روانشناسی 2
:: دانلود پاورپوینت وندالیسم
:: دانلود دانلود پاورپوینت كمپوت سازی
:: دانلود پاورپوینت حافظه و علل فراموشی
:: دانلود پاورپوینت روش تدوین برنامه کسب و کار
:: دانلود پاورپوینت اصول تغذيه صحیح
:: دانلود دانلود طرح توجیهی رنگ عایق حرارتی
:: دانلود پاورپوینت سیاستهای خانه سازی
:: دانلود نرم افزار تبدیل پی دی اف به ورد
:: دانلود وکتور ولن تاین-وکتور قلب -فایل کورل
:: دانلود معنی درس به درس ریدینگ های read this2
:: دانلود مدل سه بعدی سبد خرید چرخ دار (رویت)


Whoops, looks like something went wrong.