خلاصه:
عنوان دانلود پاورپوینت سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید14 اسلاید دسته مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی این فایل در زمینه سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل مو
توضیحات:
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات14
حجم فایل271 کیلو بایت

عنوان: دانلود پاورپوینت سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:14 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه "" سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی "" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده  و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تعریف سیستم

سیستم های چهارگانه یک سیستم بازاریابی

سیستم اطلاعات بازاریابی

سیستم برنامه ریزی بازاریابی

سیستم سازمانی بازاریابی

سیستم کنترل بازاریابی

سیستم های توزیع

انواع مدلهای بازاریابی

مدل گروه مشاوره بوستون

کلمات کلیدی:
دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان مقدمه ای بر مدیریت اسلامی در حجم 18 اسلاید همراه با توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس مدیریت اسلامی مقطع کارشناسی رشته های مجموعه مدیریت و سایر رشته هایی که درسی با عنوان مدیریت اسلامی دارند
عنوان دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 30 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشن
"قیمت یكی از عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی می باشد و اگرچه درآمیخته بازاریابی قیمت فقط یك عامل است ولی از لحاظ توانایی رقابت كردن، یك عامل تعیین كننده است شركتی كه می خواهد به طور مؤثر رقابت كند و از لحاظ حجم فروش و سود به اهداف خود برسد باید از یك سیستم قیمت گذاری صحیح پیروی نماید این امر در صنعت جهانگردی نیز همچون صنعتهای دیگر صادق است"
"ارزشیابی عملكرد برای درك مفهوم ارزشیابی عملكرد بایستی ابتدا مفهوم عملكرد را دریابیم عملكرد به درجه انجام وظایفی كه شغل یك كارمند را تكمیل می‌كند اشاره دارد (بایرز و رو1، 2008ص 216) و نشان می‌دهد كه چگونه یك كارمند الزامات یك شغل را به انجام می‌رساند عملكرد اغلب با «تلاش» كه اشاره به صرف انرژی دارد یكسان تلقی می‌شود، اما عملكرد براساس نتایج فعا"


آموزش انگلیسی در اینستاگرام آموزش انگلیسی در تلگرام


آموزش انگلیسی در اینستاگرام آموزش انگلیسی در تلگرام