خلاصه:
عنوان دانلود پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازار فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید32 اسلاید دسته مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی این فایل در زمینه مفاهیم مدیریت بازار بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است مفاهیم اساسی بازاریابی تعری
توضیحات:
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات32
حجم فایل470 کیلو بایت

عنوان: دانلود پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازار

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:32 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه "" مفاهیم مدیریت بازار "" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده  و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مفاهیم اساسی بازاریابی

تعریف بازاریابی

اصطلاحات پایه ای علم مدیریت بازار

نیاز

خواسته

تقاضا

 کالا

مبادله

معامله

بازار

شرایط انجام مبادله

چهار عامل جهت تشکیل بازار

مدیریت بازاریابی

حالات تقاضا و وظایف مدیر بازاریابی

انواع بازاریابی

بازاریابی تبدیلی

بازاریابی انگیزشی

بازاریابی توسعه ای ( آشکار کردنی)(پرورشی)

بازاریابی مجدد(بازاریابی احیائی)(بازاریابی دوباره)

بازاریابی همزمانی(تعدیلی)

بازاریابی محافظتی(ابقائی)

بازاریابی تضعیفی(عدم بازاریابی)(بازاریابی برای کاهش تقاضا)

بازاریابی مقابله ای

فلسفه های مدیریت بازاریابی

فلسفه تولید

فلسفه کالا

فلسفه فروش

فلسفه بازاریابی

ملاحظات سه گانه فلسفه بازاریابی اجتماعی

اهداف بازاریابی

کلمات کلیدی:
پاورپوینت بررسی مدیریت زمان در 47 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
"لائوزی یا لائوتزو یکی از حکیمان افسانه ای چین باستان بود او پدر و بنیانگذار حرکت فلسفی و مذهبی دائوایسم یا تااوایسم است ماهیت این حرکت فلسفی در کتاب دائودجینگ که تحت عنوان «کتاب راه و پرهیزکاری» به انگلیسی برگردانده شده وجود دارد مانند کنفسیوس، لائوزی نیز برای مدت یییی سال تأثیر بسیار عمیقی بر تفکر چینی داشته است و افکار او بخصوص در زمینه مدیریت و"
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی


آموزش انگلیسی در اینستاگرام آموزش انگلیسی در تلگرام


آموزش انگلیسی در اینستاگرام آموزش انگلیسی در تلگرام