خلاصه:
"عنوان دانلود پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری ) فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده( دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی( فرمت پاورپوینت تعداد سالاید 31 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح"
توضیحات:
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات31
حجم فایل1.244 مگا بایت

عنوان: دانلود پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری ) فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده(

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 31 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دوم این كتاب با عنوان ""شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری"" در 31 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

برنامه ریزی استراتژیك در سطح شركت: تعریف كردن نقشهای بازاریابی

تعریف مأموریت بازار گرا

مشخص كردن اهداف و مقصودهای شركت

طراحی پرتفولیو كسب و كار

تجزیه و تحلیل پرتفولیو فعلی كسب و كار

ماتریس رشد -سهم گروه مشاورین بوستون

ایجاد استراتژی برای رشد و كوچك كردن

شبکه توسعه محصول/بازار

برنامه ریزی بازاریابی: همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری

همكاری با دیگر بخشهای شركت

مدیریت استراتژی بازاریابی و آمیخته بازاریابی

تقسیم بازار

هدف گیری بازار

تثبیت موقعیت در بازار

چهار پی آمیخته بازاریابی

تحلیل ، برنامه ریزی، اجرا وكنترل بازاریابی

تحلیل بازاریابی

برنامه ریزی بازاریابی

محتوای یك برنامه بازاریابی

پیاده سازی بازاریابی

كنترل بازاریابی

بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی

کلمات کلیدی:
چکیده این تحقیق به ارائه الگویی برای مدیران پروژه می پردازد که به آنها کمک می کند روی فعالیت های اصلی یک شبکه پروژه ای با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره (MCDA) تمرکز کنند در مواجهه با چنین تصمیم گیری هایی که مدیر پروژه مجبور است همزمان چندین مورد را که معمولاً مستقل هم نیستند در نظر بگیرد ساختار MCDA از اهمیت بالایی برخوردار می شود یک م
"عنوان دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی ( فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) تعداد اسلاید26 اسلاید فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) دسته مدیریت بازاریابی کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد این فایل شامل پاورپوینت فصل سوم ای"
"گر چه مدیریت به مفهوم كلی آن سابقه‌ای به قدمت زندگی انسان و حتی بیشتر از آن را دارد، اما آنچه كه به نام دانش مدیریت برای مدیریت سازمانها و مؤسسات، به خصوص مؤسسات انتفاعی تكامل پیدا كرده است"
"چکیده اگرچه مدیریت زنجیره تأمین از دیدگاه های مختلف بررسی شده است اما نقش زنجیره تأمین جهانی به عنوان مکانیسمی برای غلبه بر شکست های زنجیره تأمین به اندازه کافی بررسی نشده است در این مقاله درباره واکنش های اخیری که شرکت های تولیدی در ژاپن به زمین لرزه ها، سونامی و فاجعه های هسته ای داشته اند بحث می شود براساس مطالعات شرکت های تولیدی در ژاپن، این"


آموزش انگلیسی در اینستاگرام آموزش انگلیسی در تلگرام


آموزش انگلیسی در اینستاگرام آموزش انگلیسی در تلگرام