توضیحات:
سمینار درس بازاریابی با عنوان: بررسی شرکت سامسونگ گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول به عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد در سال ۱۹۶۹ شرکت ساموسونگ الکترونیکس بعنوان یک شرکت نابغه در گروه سامسونگ متولد شد این شرکت در دهه ۱۹۷۰ با سرمایه‌گذاری در صنایع سنگین، صنایع شیمیایی و پتروشیمی و کشتی‌سازی راه صنعتی شدن را درپیش گرفت در ۱۹۷۳ دومین برنامه پنج ساله مدیریت اعلام و گذار از مرحله ساخت مواد اولیه به محصول نهایی به عنوان هدف اصلی شرکت اعلام گردید محصولات این شرکت در دهه ۱۹۸۰ توانست به بازارهای جهانی راه یابد در سمینار حاضر به موارد زیر پرداخته می شود: - معرفی شرکت - موسسان - چشم انداز - فرهنگ سازمانی - منابع سازمانی - تحقیق و توسعه - فروش - مدیریت ارشد - آینده - شرکت های تابعه - شبکه جهانی - واحد کسب و کار - عملکرد مالی - بررسی مالی(فروش خالص) - بررسی مالی(درامد خالص) - استراتژی سامسونگ - بررسی نقاط قوت و ضعف(swot) - دسته بندی محصولات - رتبه بازار - رقابت های فناوری - سامسونگ به روایت تصویر و مطالب بیشمار دیگر... با تهیه پاورپویینت حاضر در وقت و هزینه های خود صرف جویی نمایید در پاورپوینت موردنظر ب ... دریافت فایل
کلمات کلیدی:
پاورپوینت شرکت سامسونگ , درآمد خالص سامسونگ , فروش خالص سامسونگ , بررسی مالی شرکت سامسونگ , نقاط قوت و ضعف سامسونگ , تحلیل swot سامسونگ , معرفی شرکت س ,