توضیحات:
پاورپوينت رشته های مدیریت با عنوان مدیریت دانش و کاربرد آن در برنامه ریزی استراتژیک پاورپوينت رشته های مدیریت با عنوان مدیریت دانش و کاربرد آن در برنامه ریزی استراتژیک در 136اسلايد قابل ويرايش سازمانها داراي منابع مختلفي هستند كه گروهي از اين منابع غيرقابل توليد و منحصر به فرد و با ارزش هستند يكي از اين منابع دانش است. تغييرسريع تقاضاها و تقليد رقبا باعث نياز به ايجاد و مديريت دانش گرديده است. • رشد مديريت دانش از 2 تغيير اساسي نشات مي گيرد: 1 - كوچك سازي     2- توسعه تكنولوژي • توسعه تكنولوژي از طريق 2 منبع مهم گرايش به مديريت دانش را افزايش داد:  1- رشد منابع اطلاعاتي مانند اينترنت                  2-توسعه تكنولوژي كه موجب گرديد تهيه و توزيع اطلاعات به راحتي صورت گيرد.     •در بدو امر به مدیریت دانش فقط از بعد فن آوری نگاه می‌شد و آن را یک فناوری می‌پنداشتند. اما به تدریج سازمانها دریافتند که برای استفاده واقعی از مهارت کارکنان، چیزی ماورای مدیریت اطلاعات موردنیاز است. انسانها در مقابل بعد فناوری و الکترونیکی، د ... دریافت فایل
کلمات کلیدی:

سایر فایل های مشابه

پاورپوینت مرجعیت و ولایت در عصر غیبت
پاورپوینت مرجعیت و ولایت در عصر غیبت                 نوع فایل: power point قابل ویرایش 13 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: يَنْظُرَانِ مَنْ كَانَ مِنْكُمْ مِمَّنْ قَدْ رَوَى حَدِيثَنَا وَ نَظَرَ فِي حَلَالِنَا وَ حَرَامِنَا وَ عَرَفَ أَحْكَامَنَا فَلْيَرْضَيَا بِهِ حَكَماً فَإِنِّي قَدْ جَعَلْتُهُ عَلَيْكُمْ حَاكِما (وسائل الشیعه، ج18، ص99) (آن دو نفر که به اختلاف افتاده اند) باید در پی شخصی باشند که احادیث ما را روایت می کند و حلال و حرام الهی را بررسی کرده و در احکام اسلامی صاحب نظر گشته است. آنگاه باید داوری چنین شخصی را بپذیرند زیرا من او را حاکم بر شما قرار دادم.   فهرست مطالب و اسلایدها: ولایت فقیه معنا و چیستی ولایت ادله اثبات ولایت فقیه روح حاکم بر شریعت اسلامی ولایت یا وکالت؟ حکومت دینی و مردم سالاری ... دریافت فایل

پاورپوينت رشته های مدیریت با عنوان مدیریت دانش
پاورپوينت رشته های مدیریت با عنوان مدیریت دانش پاورپوينت رشته های مدیریت با عنوان مدیریت دانش در 53  اسلايد قابل انواع دانش : - صریح ، کلی ، مبتنی بر قوانین - مکتوم ، غنی ، پرورش یافته : کسب شده به مرور زمان ، گنجانده شده در ذهن ، غیر قابل گنجایش دراسناد و مدارک ، غیرقابل تمیز بودن قوانین آن از الگوهای رفتار فردی ،در اثر تمرین و تجربه و غیرقابل عرضه  : برقراری ارتباط با افراد دارای این دانش کارسازتراز قالب بندی ومکتوب نمودن این دانش است .     نقشه دانش   : - منبع دانش نیست - نشانی محل مراجعه برای کسب دانش درسازمان و راههای دسترسی - عدم قابلیت نمودارسازمانی برای تعیین راههای دسترسی در مقایسه با نقشه دانش - عبور از مرزهای قراردادی سازمان برای طرح نقشه دانش - عدم انعکاس واقعی مهارتها و تخصصها در عناوین شغلی و شرح وظایف - وجود اطلاعات پراکنده و غیرمستند - پیچیدگی در اثر پیچیدگی ساختار دانش - وضوح و روشنی هدف ، دقت ، قابلیت دسترسی و سهولت استفاده ، بعنوان خصوصیات نقشه خوب - بعد سیاسی داشته و مدارک سیاسی سازمان تلقی می شود   عوامل اصلی پر ... دریافت فایل

پاورپوينت رشته های مدیریت با عنوان مدیریت دانش
پاورپوينت رشته های مدیریت با عنوان مدیریت دانش پاورپوينت رشته های مدیریت با عنوان مدیریت دانش در 53  اسلايد قابل انواع دانش : - صریح ، کلی ، مبتنی بر قوانین - مکتوم ، غنی ، پرورش یافته : کسب شده به مرور زمان ، گنجانده شده در ذهن ، غیر قابل گنجایش دراسناد و مدارک ، غیرقابل تمیز بودن قوانین آن از الگوهای رفتار فردی ،در اثر تمرین و تجربه و غیرقابل عرضه  : برقراری ارتباط با افراد دارای این دانش کارسازتراز قالب بندی ومکتوب نمودن این دانش است .     نقشه دانش   : - منبع دانش نیست - نشانی محل مراجعه برای کسب دانش درسازمان و راههای دسترسی - عدم قابلیت نمودارسازمانی برای تعیین راههای دسترسی در مقایسه با نقشه دانش - عبور از مرزهای قراردادی سازمان برای طرح نقشه دانش - عدم انعکاس واقعی مهارتها و تخصصها در عناوین شغلی و شرح وظایف - وجود اطلاعات پراکنده و غیرمستند - پیچیدگی در اثر پیچیدگی ساختار دانش - وضوح و روشنی هدف ، دقت ، قابلیت دسترسی و سهولت استفاده ، بعنوان خصوصیات نقشه خوب - بعد سیاسی داشته و مدارک سیاسی سازمان تلقی می شود   عوامل اصلی پر ... دریافت فایل

پاورپوينت رشته های مدیریت با عنوان مدیریت دانش
پاورپوينت رشته های مدیریت با عنوان مدیریت دانش پاورپوينت رشته های مدیریت با عنوان مدیریت دانش در 53  اسلايد قابل انواع دانش : - صریح ، کلی ، مبتنی بر قوانین - مکتوم ، غنی ، پرورش یافته : کسب شده به مرور زمان ، گنجانده شده در ذهن ، غیر قابل گنجایش دراسناد و مدارک ، غیرقابل تمیز بودن قوانین آن از الگوهای رفتار فردی ،در اثر تمرین و تجربه و غیرقابل عرضه  : برقراری ارتباط با افراد دارای این دانش کارسازتراز قالب بندی ومکتوب نمودن این دانش است .     نقشه دانش   : - منبع دانش نیست - نشانی محل مراجعه برای کسب دانش درسازمان و راههای دسترسی - عدم قابلیت نمودارسازمانی برای تعیین راههای دسترسی در مقایسه با نقشه دانش - عبور از مرزهای قراردادی سازمان برای طرح نقشه دانش - عدم انعکاس واقعی مهارتها و تخصصها در عناوین شغلی و شرح وظایف - وجود اطلاعات پراکنده و غیرمستند - پیچیدگی در اثر پیچیدگی ساختار دانش - وضوح و روشنی هدف ، دقت ، قابلیت دسترسی و سهولت استفاده ، بعنوان خصوصیات نقشه خوب - بعد سیاسی داشته و مدارک سیاسی سازمان تلقی می شود   عوامل اصلی پروژه دانش : - طراحی چارچوب برای سطوح و انو ... دریافت فایل


دانلود ترجمه کتاب read this 1

آموزش سریع ۵۰۴ لغت ضروری