توضیحات:
مبانی نظری احساس محرومیت نسبی محرومیت نسبی تعریف محرومیت نسبی به نظر مرتن احساس محرومیت نسبی حالتی است روانی و احساس کمبودی است که فرد با گروه یا فردی که برای او الگو و مرجه است بروز می کند. چنانچه فرد خود را با افراد یا گروهی که شخص دوست دارد شرایط مشابهی با وی داشته باشند مقایسه نموده و به این پنداشت و ارزیابی ذهنی برسد که شرایط وی نسبت به مرجع مقایسه ناهمانند است، دچار احساس محرومیت نسبی شده و در صورت تداوم و تعمیم این احساس به نارضایتی، انحراف و شورش می انجامد (معیدفر،142:1384) به زعم مور، احساس محروميت نسبي شامل دو وجه به هم مرتبط است: اول، مي بايستي افراد از وجود تفاوت بين خود و ديگران بواسطه فرايند مقايسة اجتماعي آگاهي يابند. و دوم، افراد بايستي ارزيابي كرده و قضاوت كنند كه آيا وجود تفاوت موجه و مشروع است يا ناموجه و نامشروع. در واقع محروميت نسبي ناشي از درهم شكسته شدن انتظاراتي است كه ريشه در مشروعيت ساختار اجتماع دارد. در اينجا مشروعيت به اين باور اشاره دارد كه نابرابري نهادمند ... عناوین ادامه بحث: شرایط احساس محرومیت نسبی بررسي چگونگي تعيين محروميت نسبي نظريه احساس محرومیت نسبی الگوهای محروم ... دریافت فایل
کلمات کلیدی:

سایر فایل های مشابه

پاورپوينت تاریخ ایران وجهان2 با عنوان داوینچی برترین چهره عصر رنسانس
پاورپوينت تاریخ ایران وجهان2 با عنوان داوینچی برترین چهره عصر رنسانس پاورپوينت تاریخ ایران وجهان2 با عنوان داوینچی برترین چهره عصر رنسانس در 23 اسلايد قابل ويرايش • لازم به ذکر است که از جهت اصطلاح‌شناسی و ریشه‌شناسی لغوی، منظور از کلمه رنسانس یا تولد دوباره، در میان موافقان با آن در دوره رنسانس، به معنای بازگشت به سوی سنت‌های کلاسیک هنر روم و یونان بود. در واقع، مخالفان سبک گوتیک معتقد بودند که می‌خواهند بار دیگر به سوی مولفه‌های هنری روم و یونان بازگردند و آن عناصر را احیا کنند. • • • یکی از نکات مهم در تاریخ هنر این است که همواره در طول تاریخ، تقابلی میان سبک کلاسیک و مدرسی با سبک‌های مخالف کلاسیک به چشم می‌خورد و پیوسته عصیان و مخالفت در برابر سنت‌های کلاسیک و تعلیمی وجود داشته است. هر گاه ابداع، خلاقیت، نوآوری و رها شدن از سنت‌های تعلیمی و کلاسیک به اوج خود می‌رسید، دوباره بازگشت به سوی سنت‌های کلاسیک تکرار می‌شد و عده‌ای از هنرمندان جنبش‌ هنری را به سوی مولفه‌های تعلیمی و مدرسی معطوف می‌نمودند. همان طور که هر از گاهی، عصیان در برابر سبک تعلیم ... دریافت فایل

پاورپوينت تاریخ ایران وجهان2 با عنوان داوینچی برترین چهره عصر رنسانس
پاورپوينت تاریخ ایران وجهان2 با عنوان داوینچی برترین چهره عصر رنسانس پاورپوينت تاریخ ایران وجهان2 با عنوان داوینچی برترین چهره عصر رنسانس در 23 اسلايد قابل ويرايش • لازم به ذکر است که از جهت اصطلاح‌شناسی و ریشه‌شناسی لغوی، منظور از کلمه رنسانس یا تولد دوباره، در میان موافقان با آن در دوره رنسانس، به معنای بازگشت به سوی سنت‌های کلاسیک هنر روم و یونان بود. در واقع، مخالفان سبک گوتیک معتقد بودند که می‌خواهند بار دیگر به سوی مولفه‌های هنری روم و یونان بازگردند و آن عناصر را احیا کنند. • • • یکی از نکات مهم در تاریخ هنر این است که همواره در طول تاریخ، تقابلی میان سبک کلاسیک و مدرسی با سبک‌های مخالف کلاسیک به چشم می‌خورد و پیوسته عصیان و مخالفت در برابر سنت‌های کلاسیک و تعلیمی وجود داشته است. هر گاه ابداع، خلاقیت، نوآوری و رها شدن از سنت‌های تعلیمی و کلاسیک به اوج خود می‌رسید، دوباره بازگشت به سوی سنت‌های کلاسیک تکرار می‌شد و عده‌ای از هنرمندان جنبش‌ هنری را به سوی مولفه‌های تعلیمی و مدرسی معطوف می‌نمودند. همان طور که هر از گاهی، عصیان در برابر سبک تعلیم ... دریافت فایل

پاورپوينت تاریخ ایران وجهان2 با عنوان داوینچی برترین چهره عصر رنسانس
پاورپوينت تاریخ ایران وجهان2 با عنوان داوینچی برترین چهره عصر رنسانس پاورپوينت تاریخ ایران وجهان2 با عنوان داوینچی برترین چهره عصر رنسانس در 23 اسلايد قابل ويرايش • لازم به ذکر است که از جهت اصطلاح‌شناسی و ریشه‌شناسی لغوی، منظور از کلمه رنسانس یا تولد دوباره، در میان موافقان با آن در دوره رنسانس، به معنای بازگشت به سوی سنت‌های کلاسیک هنر روم و یونان بود. در واقع، مخالفان سبک گوتیک معتقد بودند که می‌خواهند بار دیگر به سوی مولفه‌های هنری روم و یونان بازگردند و آن عناصر را احیا کنند. • • • یکی از نکات مهم در تاریخ هنر این است که همواره در طول تاریخ، تقابلی میان سبک کلاسیک و مدرسی با سبک‌های مخالف کلاسیک به چشم می‌خورد و پیوسته عصیان و مخالفت در برابر سنت‌های کلاسیک و تعلیمی وجود داشته است. هر گاه ابداع، خلاقیت، نوآوری و رها شدن از سنت‌های تعلیمی و کلاسیک به اوج خود می‌رسید، دوباره بازگشت به سوی سنت‌های کلاسیک تکرار می‌شد و عده‌ای از هنرمندان جنبش‌ هنری را به سوی مولفه‌های تعلیمی و مدرسی معطوف می‌نمودند. همان طور که هر از گاهی، عصیان در برابر سبک تعلیم ... دریافت فایل

پاورپوینت مالکیت فکری و حمایت های قانونی در تجاری سازی یافته های پژوهشی
پاورپوینت مالکیت فکری و حمایت های قانونی در تجاری سازی یافته های پژوهشی پاورپوینت مالکیت فکری و حمایت های قانونی  در تجاری سازی یافته های پژوهشی در 54 اسلايد قابل ويرايش بخش اول: کلیات حقوق مالکیت فکری و ارتباط تنگاتنگ آن با تجاری سازی   بخش دوم: چارچوب قراردادهای واگذاری یافته های پژوهشی   بخش سوم: مالکیت طرح های پژوهشی؟ نحوه تقسیم مالکیتها   بخش چهارم: حمایتهای قانونی تجاری سازی در اسناد بالادستی   بخش پنجم: معرفی نهادها و دستگاههای متولی و حامی تجاری سازی و مالکیت فکری   ... دریافت فایل




Whoops, looks like something went wrong.

1/1 ErrorException in Filesystem.php line 111: file_put_contents(): Only 0 of 459 bytes written, possibly out of free disk space

  1. in Filesystem.php line 111
  2. at HandleExceptions->handleError('2', 'file_put_contents(): Only 0 of 459 bytes written, possibly out of free disk space', '/home/zooyai/domains/zooya.ir/public_html/artisan/vendor/laravel/framework/src/Illuminate/Filesystem/Filesystem.php', '111', array('path' => '/home/zooyai/domains/zooya.ir/public_html/artisan/storage/framework/sessions/77336639531ac6d164b80062aeb0fcced9045a32', 'contents' => 'a:4:{s:6:"_token";s:40:"7ec3VpgHTFv4zPWkgvDhSCOMWfRd3LdlUcwaaFgk";s:9:"_previous";a:1:{s:3:"url";s:221:"http://zooya.ir/files/1820555/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%86%D8%B8%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%B3%D8%A8%DB%8C";}s:9:"_sf2_meta";a:3:{s:1:"u";i:1537826440;s:1:"c";i:1537826440;s:1:"l";s:1:"0";}s:5:"flash";a:2:{s:3:"old";a:0:{}s:3:"new";a:0:{}}}', 'lock' => true))
  3. at file_put_contents('/home/zooyai/domains/zooya.ir/public_html/artisan/storage/framework/sessions/77336639531ac6d164b80062aeb0fcced9045a32', 'a:4:{s:6:"_token";s:40:"7ec3VpgHTFv4zPWkgvDhSCOMWfRd3LdlUcwaaFgk";s:9:"_previous";a:1:{s:3:"url";s:221:"http://zooya.ir/files/1820555/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%86%D8%B8%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%B3%D8%A8%DB%8C";}s:9:"_sf2_meta";a:3:{s:1:"u";i:1537826440;s:1:"c";i:1537826440;s:1:"l";s:1:"0";}s:5:"flash";a:2:{s:3:"old";a:0:{}s:3:"new";a:0:{}}}', '2') in Filesystem.php line 111
  4. at Filesystem->put('/home/zooyai/domains/zooya.ir/public_html/artisan/storage/framework/sessions/77336639531ac6d164b80062aeb0fcced9045a32', 'a:4:{s:6:"_token";s:40:"7ec3VpgHTFv4zPWkgvDhSCOMWfRd3LdlUcwaaFgk";s:9:"_previous";a:1:{s:3:"url";s:221:"http://zooya.ir/files/1820555/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%86%D8%B8%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%B3%D8%A8%DB%8C";}s:9:"_sf2_meta";a:3:{s:1:"u";i:1537826440;s:1:"c";i:1537826440;s:1:"l";s:1:"0";}s:5:"flash";a:2:{s:3:"old";a:0:{}s:3:"new";a:0:{}}}', true) in FileSessionHandler.php line 83
  5. at FileSessionHandler->write('77336639531ac6d164b80062aeb0fcced9045a32', 'a:4:{s:6:"_token";s:40:"7ec3VpgHTFv4zPWkgvDhSCOMWfRd3LdlUcwaaFgk";s:9:"_previous";a:1:{s:3:"url";s:221:"http://zooya.ir/files/1820555/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%86%D8%B8%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%B3%D8%A8%DB%8C";}s:9:"_sf2_meta";a:3:{s:1:"u";i:1537826440;s:1:"c";i:1537826440;s:1:"l";s:1:"0";}s:5:"flash";a:2:{s:3:"old";a:0:{}s:3:"new";a:0:{}}}') in Store.php line 262
  6. at Store->save() in StartSession.php line 88
  7. at StartSession->terminate(object(Request), object(Response)) in Kernel.php line 155
  8. at Kernel->terminate(object(Request), object(Response)) in index.php line 58