توضیحات:
مقاله درباره تبلیغ فرمت فایل : WORD (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات: 6صفحه           تعریف:    مقدمه: گاهی واژه ها تأثیرگزارتر از چیزی هستند که تصور می شوند. واژه هایی هر چند کوچک که ممکن است انقلابی را مهمان یک زندگی، صنعت و یا یک کشور کنند. در کشور ما شعار تبلیغاتی کارکرد مؤثری پیدا کرده و مورد استقبال قرار گرفته. برخی از این شعار ها حتی به صورت مثل در آمده اند. مثل شعار صا ایران : هر روز بهتر از دیروز. اما سؤال این است که آیا این شعار ها توانسته اند در جهت اهدافی که تبلیغ یک کالا در مورد دستیابی به آنهاست حرکت کنند یا نه ؟ گفته میشود که شعار های تبلیغاتی مؤثرترین ابزار به منظور جلب توجه افراد به یک یا چند جنبه از یک محصول یا خدمت هستند. یک شعار تبلیغاتی مؤثر معمولاً: مزایای اصلی یک محصول یا برند را برای مشتریان بالقوه بیان میکند . به فاصله ی یک محصول و محصولات رقبا اشاره میکند . یک شخصیت متمایز را برای خود اقتباس می کند. جایگاهی موثق و باور پذیر از یک برند یا محصول ارائه میدهد. نیاز و خواسته را در مشتری ایجاد میکند. سخت فراموش میشود و در خاطره ... دریافت فایل
کلمات کلیدی:

سایر فایل های مشابه

پاورپوینت در مورد ضرورت ها و رویکردهای برنامه ریزی منطقه ای(فضایی)
پاورپوینت در مورد ضرورت ها و رویکردهای برنامه ریزی منطقه ای(فضایی) فرمت فایل:(powerpoint) تعداد اسلایدها:53 اسلاید   برخی از اسلایدها: برنامه ريزي فضايي-منطقه ای(1): فرايندي است منظم، هدفمند و سیستماتیک که در جهت تنظيم و هماهنگ كردن برنامه هاي مختلف اقتصادي- اجتماعي با نيازها و امكانات محلي و تأمین رفاه جوامع بشری و رسیدن به عدالت اجتماعی و توسعه پایداربا توجه به نيازها وظرفيت هاي منطقه اي برنامه ريزي فضايي – منطقه اي(2): •برنامه‌ريزي فضايي به مثابه " روشهاي مورد عمل توسط بخش عمومي براي تاثيرگذاري بر توزيع آتي فعاليتها در فضا تعريف شده است •برنامه ريزی فضائی (Spatial Planning ) فرایندی است برای اثرگذاری بر توزیع فعالیت ها در فضای آتی توسط بخش های دولتی وعمومی؛ در واقع عبارتست از مورد توجه قراردادن آنچه می توان و باید در جائی برای منافع همگانی انجام داد. برنامه ريزي فضايي – منطقه اي (3): منطقه“ بنا بر صفتی مشترک )منطقه همگون (Homogenous یا بنا بر روابط عملکردی) منطقه عملکردی (Functional یا بنا بر حیطه اعمال قدرت مدیریتی )منطقه اداری- (Administrative قرارداد و تعریف می شود. منطقه، فضایی است با محتوا ... دریافت فایل

مقاله درباره تاسیسات و ساختمانهای باغبانی
مقاله درباره تاسیسات و ساختمانهای باغبانی فرمت فایل : WORD (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات: 5صفحه           تعریف:    مقدمه ایجاد محل‌های تحت کنترل و پوشیده به منظور نگهداری و پرورش گیاهان باغی مخصوصا برای مناطقی که خطر عوامل نامساعد جوی وجود دارد الزامی‌است. این موضوع اهدافی را به دنبال دارد که مهمتر از همه می‌توان تولید خارج از فصل یا پیش رس کردن بسیاری از محصولات و بدست آوردن محصولات در غیر موطن اصلی را نام برد. خوشبختانه در کشور ما با وجود تنوع آب و هوایی اهمیت ساختمانهای باغبانی آنچنانکه برای دیگر ممالک مطرح است، آشکار نیست با این وجود در چند سال اخیر حداقل در بخش گلکاری پیشرفتهای چشمگیری ملاحظه می‌شود و بر همین مبنا تاسیسات مختلفی بوجود آمده است که مهمترین آنها به شرح زیراند: ... دریافت فایل

مقاله درباره تازه مسلمان
مقاله درباره تازه مسلمان فرمت فایل : WORD (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات: 7صفحه           تعریف:    {وَاللّهُ يَهْدِي مَن يَشَاءُ إِلَى صِرَاطٍ مُّسْتَقِيمٍ} [البقرة : 213]وخداوند هر کسی را که بخواهد به راه راست رهنمود ميناميد. در ابتدا بگويم چيزی که من الآن به آن رسيده ام بر گرفته از يک حالت اهمال وبی مبالاتی است. داستان زندگی من از زمانی شروع می شود که هنوز به دنيا نيامده بودم ،پدر ومادرم هر دو در يکی از کشور های اروپايی دانشجو بودند . نقطه اشتراک آنها فقط در عربی بودن آنها بود ، به خاطر همين وقتی که در دوران تحصيل پدر مسلمانم از مادر مسيحيم خواستگاری می کند ،يکی از شروط او ترک دين سابق خويش وروی آوردن به اسلام بعد از ازدواج آنها در اروپا سر می گيرد. هنوز شش ماه از ازدواج نمی گذرد که مشکلات تازه شروع می شود . مادرم اسلام را به عنوان دين جديد نمی پذيرد وپدرم تصميم می گيرد او را طلاق دهد ،چون يکی از شروط او از اول اسلام آوردن مادرم بوده است . در اين ايام که پدر ومادر از هم جدا شدند ،مادرم حامله بود ومجبور می شود به کشورش باز گردد. وقتی بدنيا آمدم پدرم خيلی ا ... دریافت فایل

مقاله درباره تاريخچه ياهو از ابتدا تا كنون
مقاله درباره تاريخچه ياهو از ابتدا تا كنون فرمت فایل : WORD (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات: 6صفحه           تعریف:    كمپاني ياهو (yahoo inc)يك كمپاني امريكايي و خدماتي كامپيوتر و مصمم به پر تاثير  و واجب بودن در شبكه  جهاني اينترنت براي كاربران و تاجران مي باشد.يا هو پورتهاي جديد اينترنتي ،كتاب هاي راهنما اينترنتي و هاست(ميزان اطلاعات)براي هر گونه سرويسي مانند ايميل yahoo mail)) فعال كرده است.اولين بار توسط دو دانشجوي فارغ التحصيل از دانشگاه استنفورد(گوگل از همين جا رشد كرد)با نام هاي ديويد فيلو و جري يانگ در ژانويه سال 1995 به صورت يك كمپاني رسمي در آمد.محل كمپاني در حال حاضر در sunnyvale'california مي باشد. بر اساس آمار alexa internet كه يك كمپاني آمار گير مي باشد ياهو امروزه پر بيننده ترين وب سايت در اينترنت مي باشد.وب سايت هاي شبكه جهاني ياهو تا ماه اكتبر سال 2004 روزانه 3 ميليارد بازديد كننده داشته اند.   تاريخچه: ياهو در ابتدا با نام "jerrys guide to the word wide web"  شروع به كار كردولي پس از گذشت زمان تصميم به تعويض اسم گرفت و با كمك ديگران و د ... دریافت فایل


دانلود ترجمه کتاب read this 1