توضیحات:
دانلود پاورپوینت شاخص رضایت مشتری (CSI) امروزه اندازه گیری رضایت مشتریان موجب رقابتی تر شدن بازار میشود اهداف اجرای طرح سنجش رضایت مشتری: 1- بحث در مورد فرایند سنجش رضایت مشتری 2-بحث در مورد تغییرات سریع مشتریان 3-بحث در مورد مزایای رضایت بالای مشتریان وتاثیر ان بر رقابتی تر شدن بازار 4-بحث در مورد چگونگی بهبود و افزایش رضایت مشتریان امروزه مشتریان چه کسانی هستند؟ تغییرات سریع مشتریان: همانطور که در بسیاری از سازمانهای تولیدی وخدماتی دیده میشود انتظارات و رفتار مشتریان نسبت به 20 سال گذشته بسیار تغییر کرده است فرصت کم درک بالاتر مطالبات بیشتر فرصت کم: مشتریان مدت زمان کمی برای خرید دارند اما به کیفیت کالاهای تولید شده نیز اهمیت میدهند خرید در منزل سیستم تحویل و پرداخت سریع سرویس خدمات رسانی خودکار بانکداری و تجارت با اینترنت سرعت واحد پول جدید است: سرعت کوتاه کردن چرخه حیات محصول از سالها به ماهها وهفته ها است سرعت شبکه مالی جهانی است که بیلیون ها دلار را در عرض یک دقیقه انتقال میدهد سرعت پاسخگویی در لحظه 24 ساعتدر روز و 7 روز هفته سرعت معیار مزیت رقابتی است شامل 70 اسلاید POWERPOINT ... دریافت فایل
کلمات کلیدی:
دانلود پاورپوینت شاخص رضایت مشتری (CSI) ,