توضیحات:
پاورپوینت يك مدل اعتماد توزيع‍شده براي محيطهاي محاسبات فراگير                   نوع فایل:power point قابل ویرایش:18 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: تعريف 1 رفتار مبتني بر اعتماد زماني رخ مي ‍ دهد كه يك شخص با يك مسير مبهم مواجه مي ‍ شود كه نتيجه انتخاب او مي ‍ تواند خوب و يا بد باشد و نتيجه خوب يا بد به عمل شخص ديگري وابسته است. زياني كه نتيجه بد وارد مي ‍ سازد بيشتر از سودي است كه نتيجه خوب براي ما دارد. حال اگر شخص بخواهد اين مسير را انتخاب كند، در واقع يك انتخاب بر مبناي اعتماد انجام داده است و اگر اين مسير را انتخاب نكند، او عدم اعتماد را پيشه كرده اس ت ( Morton Deutsch, 1962 ). تعريف 2 اعتماد، احتمال ذهني است كه شخص A انتظار دارد شخص B عملي انجام دهد كه منجر به شادكامي او گردد ( Gambetta, 1988 ). تعريف 3 اعتماد، محدوده و وسعتي است كه يك طرف مايل است در يك موقعيت همراه با يك احساس امنيت به طرف ديگر وابسته باشد و حتي نتايج منفي براي اين اعتماد ممكن است ( McKnigh , 1996 و Chervany ).   فهرست مطالب واسلایدها: اعتماد چيست؟ اعتماد در مقابل شهرت مدلهاي اعتماد در محيطه ... دریافت فایل
کلمات کلیدی:

سایر فایل های مشابه

دانلود پاورپوینت تکنیک های فروش حرفه ای
دانلود پاورپوینت تکنیک های فروش حرفه ای تعریف فروش: فروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلند مدت با مشتریان است. فروش یعنی هنر و علم به ثمر رساندن کلیه تلاش های بازاریابی است. تعریف بازار: بازار عبارت است از "محلی براي مبادلات بالقوه“. اگر براي محصول یا خدمت ما حتی یک نفر هم وجود داشته باشد، می توانیم بگوییم که بازار وجود دارد. تفاوت فروش و بازاریابی: بازاريابي به مجموعه فرآيندهايي اطلاق مي شود كه از شناخت نياز مشتري (حتي قبل از توليد محصول) آغاز شده و به فروش و در نهايت به فعاليتهاي پس از فروش ختم مي‌گردد، در واقع مي توان گفت كه فروش بخشي از فعاليتهاي بازاريابي است. در ديدگاههاي سنتي، فروش به عنوان پايان ارتباط با مشتري در نظر گرفته مي شد حال آنكه در ديدگاههاي جديد فروش آغاز يك رابطه با مشتري است. فروش به نوعي مي تواند به عنوان فعاليت به ثمر رساننده‌ي بازاريابي محسوب شود.  چگونه محصولات خود را به دیگران معرفی کنیم: به خاطر داشته باشید که شما در اصل باید یک مشاور خوب و حرفه ای باشید نه فقط یک ف ... دریافت فایل

پاورپوینت مديريت مواد زائد جامد
پاورپوینت مديريت مواد زائد جامد               نوع فایل: power point قابل ویرایش 51 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: مواد زائد جامد شهري :  عبارتست از پسماند هاي غذائي_ضایعات ساختماني_خاكستر و مواد باقي مانده جامد قابل اشتعال و غير قابل اشتعال مثل پلاستيك_چرم و منسوجات و...مواد زائد جامد و نيمه جامد ناشي از عمليات تصفيه آب ( لجن و غيره ) . اثرات آلودگي هاي ناشي از دفع غير بهداشتي زباله سياه زخم:Anthrocis بيماري كه توسط مواد غذائي و علوفه آلوده در دامها بروز نموده و به انسان سرايت مي كند . ابتلاي انسان به اين بيماري از راه خراش پوستي است كه توسط حشرات ايجاد مي گردد . بروسلوز:Brucellosis بيماري عفوني است كه در انسان بشكل تب مالت در دامها بصورت سقط جنين ظاهر مي شود و از راه دستگاه گوارش و به وسيله علوفه آلوده به زباله به حيوان سرايت مي نمايد . كاركنان كشتارگاهها و فروشگاههاي گوشت و دامداريها بيشتر در معرض اين بيماري قرار مي گيرند .   فهرست مطالب و اسلایدها: مواد زائد جامد شهري مواد زائد جامد صنعتي مواد زائد جامد خطر ناك آناليز ابعاد ذرات زباله تركيب شيميايي ... دریافت فایل

پاورپوینت معرفي عملکرد شرکت گاز استان تهران در تحقق اقتصاد مقاومتی
پاورپوینت معرفي عملکرد شرکت گاز استان تهران در تحقق اقتصاد مقاومتی                 نوع فایل:power point قابل ویرایش:31 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: طرحهای در دست اقدام:  ž افزایش حداکثری ضریب پوشش گازرسانی و سهم جایگزینی و فروش گاز طبیعی در سبد انرژی و حذف تدریجی سوختهای میان تقطیر (که سالانه حداقل 300000 متر مکعب در ساعت گاز فقط در بخش صنایع جایگزین می گردد). žگازرسانی به روستاها و شهرهای بالای 20 خانوار فاقد گاز تا پایان سال 96 که در این خصوص تعداد 90 روستا قابل گازرسانی شناسایی شده که از این تعداد 32 مورد آن از طریق CNG  و مابقی از طریق خط لوله بررسی، طراحی و اجرا خواهد شد. žتوسعه خطوط انتقال و تغذیه و صنایع و محورهای صنعتی و جایگاههای CNG žاحداث ساختمان مركزي CCB   فهرست مطالب واسلایدها: درصد پيشرفت فعاليتهاي اجرايي برنامه ها و سياستهاي اقتصاد مقاومتي ابلاغي معاون محترم رياست جمهوري در وزارت نفت برنامه های عملیاتی اقتصاد مقاومتی شرکت گاز استان تهران برنامه های عملیاتی اقتصاد مقاومتی شرکت گاز استان تهران سایر برنامه های عملیاتی اقتصاد مقاومتی شرکت گاز استان تهران سایراقدامات ... دریافت فایل

پاورپوینت مدیـریت منابع انسانی پیشرفته
پاورپوینت مدیـریت منابع انسانی پیشرفته               نوع فایل: power point قابل ویرایش 48 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: ارزيابي‌ عملكرد منظور از ارزيابي عملکرد، فرايندي است که به وسيله آن كارِ كاركنان‌ در فوا صلي معين و به طور رسمي ، مورد بررسي نظارت و سنجش و کنترل قرار مي‌گيرد. تا در تأمين منابع انساني، ‌برنامه‌ريزي جذب، آموزش، تعيين مسير شغلي و حقوق و مزايا مورد استفاده قرار بگيرد.  شناخت‌ كاركنان‌ قوي‌ و اعطاي‌ پاداش‌ به‌ آنها و از اين‌ طريق‌، ايجاد انگيزه‌ براي‌ بهبود عملكرد آنان‌ و ساير كاركنان‌، از جمله‌ علل‌ اصلي‌ ارزيابي‌ عملكرد است‌.  بديهي‌ است‌ كه‌ ارزيابي‌ عملكرد كاركنان‌ فرايندي‌ بسيار مهم‌ و از حساسترين‌ مسائلي‌ است‌ كه‌ مسئولان‌ سازمان‌ با آن‌ روبرو هستند. اما آنچه بايد در ارزيابي عملكرد مورد توجه قرار بگيرد خود كنترلي و مسئوليت پذيري است . خود كنترلي خود كنترلي كه تأثير گذا ... دریافت فایل


دانلود ترجمه کتاب read this 1