توضیحات:
پاورپوینت مديريت استراتژيك               نوع فایل: power point قابل ویرایش 70 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: تحليل و انتخاب استراتژی مديريت استراتژيک يک جعبه ابزار نيست ، بلکه يک شيوه تفکر تحليلی و يک تعهد برای تخصيص منابع در اجراست . برنامه ريزی استراتژيک صرفا يک ضرب و تقسيم نيست ، بسياری از موضوعات مهم در مديريت استراتژيک اصولا قابل کمی شدن نيستند. ماتریس TOWS 1- در SO سازمان می کوشد با استفاده از نقاط قوت داخلی از فرصتهای خارجی استفاده کند. معمولا سازمان برای رسیدن به چنین موقعتی از استراتژی های WO,ST,WT استفاده می کند تا به آنجا برسد که بتواند از استراتژی های SO استفاده کند. 2- در WOسازمان با بهره برداری از فرصتهای موجود در محیط می کوشد نقاط ضعف داخلی را از بین ببرد. مثلا قطعه ای در اتومبیل می تواند سوخت و زمان را کاهش دهد ولی کارخانه ها فاقد فناوری برای تولید آن هستند. ماتريس ارزيابی موقعيت و اقدام استراتژيک (SPACE) متغيرهايی را که معرف موارد توان مالی(FS) مزيت رقابتی (CA) ، ثبات محيط (ES)  و قدرت صنعتی (IS)  باشند ، انتخاب کنيد. به اين متغيرها از 1+ ... دریافت فایل
کلمات کلیدی:

سایر فایل های مشابه

پاورپوینت مستند سازي نرم افزار
پاورپوینت مستند سازي نرم افزار                   نوع فایل:power point قابل ویرایش:21 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: —اولين منبع براي شناخت دقيق مخاطب بررسي خود نرم افزار است. —شناخت مخاطب با مشاوره با مدير محصول —مدير محصول معمولا يک ديد انتزاعي از محصول دارد —اِعمال تحليل مخاطب به مستند —بررسي واژه شناسي مخاطب و تعريف واژه ها در صورت نياز —ساختار دهي به مستند جوري که براي کاربر معني دار باشد —چه اتفاقي مي افتد اگر مخاطب خود را اشتباه بشناسيم ؟ —هر بخش را براي چه کسي مي نويسيم ؟ —تغييرات هنگام تهيه مستند. —واگرايي مخاطبان   فهرست مطالب و اسلایدها: —انواع مستندسازي —اهميت مخاطب —اهميت انتخاب لغت و سازگاري —اهميت ساختار —اهميت فهرست —اهميت ويرايش و بازبيني —ابزارهاي موجود     منابع وماخذ: —[1] Michael E. Fagan. Design and code inspections to reduce errors in program development. IBM Systems Journal, 15(3):182–211, 1976. —[2] Jesús M. González-Barahona, Miguel A. Ortuño Pérez, Pedro de las Heras Quir& ... دریافت فایل

پاورپوینت يك مدل اعتماد توزيع‍شده براي محيطهاي محاسبات فراگير
پاورپوینت يك مدل اعتماد توزيع‍شده براي محيطهاي محاسبات فراگير                   نوع فایل:power point قابل ویرایش:18 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: تعريف 1 رفتار مبتني بر اعتماد زماني رخ مي ‍ دهد كه يك شخص با يك مسير مبهم مواجه مي ‍ شود كه نتيجه انتخاب او مي ‍ تواند خوب و يا بد باشد و نتيجه خوب يا بد به عمل شخص ديگري وابسته است. زياني كه نتيجه بد وارد مي ‍ سازد بيشتر از سودي است كه نتيجه خوب براي ما دارد. حال اگر شخص بخواهد اين مسير را انتخاب كند، در واقع يك انتخاب بر مبناي اعتماد انجام داده است و اگر اين مسير را انتخاب نكند، او عدم اعتماد را پيشه كرده اس ت ( Morton Deutsch, 1962 ). تعريف 2 اعتماد، احتمال ذهني است كه شخص A انتظار دارد شخص B عملي انجام دهد كه منجر به شادكامي او گردد ( Gambetta, 1988 ). تعريف 3 اعتماد، محدوده و وسعتي است كه يك طرف مايل است در يك موقعيت همراه با يك احساس امنيت به طرف ديگر وابسته باشد و حتي نتايج منفي براي اين اعتماد ممكن است ( McKnigh , 1996 و Chervany ).   فهرست مطالب واسلایدها: اعتماد چيست؟ اعتماد در مقابل شهرت مدلهاي اعتماد در محيطه ... دریافت فایل

دانلود پاورپوینت تکنیک های فروش حرفه ای
دانلود پاورپوینت تکنیک های فروش حرفه ای تعریف فروش: فروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلند مدت با مشتریان است. فروش یعنی هنر و علم به ثمر رساندن کلیه تلاش های بازاریابی است. تعریف بازار: بازار عبارت است از "محلی براي مبادلات بالقوه“. اگر براي محصول یا خدمت ما حتی یک نفر هم وجود داشته باشد، می توانیم بگوییم که بازار وجود دارد. تفاوت فروش و بازاریابی: بازاريابي به مجموعه فرآيندهايي اطلاق مي شود كه از شناخت نياز مشتري (حتي قبل از توليد محصول) آغاز شده و به فروش و در نهايت به فعاليتهاي پس از فروش ختم مي‌گردد، در واقع مي توان گفت كه فروش بخشي از فعاليتهاي بازاريابي است. در ديدگاههاي سنتي، فروش به عنوان پايان ارتباط با مشتري در نظر گرفته مي شد حال آنكه در ديدگاههاي جديد فروش آغاز يك رابطه با مشتري است. فروش به نوعي مي تواند به عنوان فعاليت به ثمر رساننده‌ي بازاريابي محسوب شود.  چگونه محصولات خود را به دیگران معرفی کنیم: به خاطر داشته باشید که شما در اصل باید یک مشاور خوب و حرفه ای باشید نه فقط یک ف ... دریافت فایل

پاورپوینت مديريت مواد زائد جامد
پاورپوینت مديريت مواد زائد جامد               نوع فایل: power point قابل ویرایش 51 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: مواد زائد جامد شهري :  عبارتست از پسماند هاي غذائي_ضایعات ساختماني_خاكستر و مواد باقي مانده جامد قابل اشتعال و غير قابل اشتعال مثل پلاستيك_چرم و منسوجات و...مواد زائد جامد و نيمه جامد ناشي از عمليات تصفيه آب ( لجن و غيره ) . اثرات آلودگي هاي ناشي از دفع غير بهداشتي زباله سياه زخم:Anthrocis بيماري كه توسط مواد غذائي و علوفه آلوده در دامها بروز نموده و به انسان سرايت مي كند . ابتلاي انسان به اين بيماري از راه خراش پوستي است كه توسط حشرات ايجاد مي گردد . بروسلوز:Brucellosis بيماري عفوني است كه در انسان بشكل تب مالت در دامها بصورت سقط جنين ظاهر مي شود و از راه دستگاه گوارش و به وسيله علوفه آلوده به زباله به حيوان سرايت مي نمايد . كاركنان كشتارگاهها و فروشگاههاي گوشت و دامداريها بيشتر در معرض اين بيماري قرار مي گيرند .   فهرست مطالب و اسلایدها: مواد زائد جامد شهري مواد زائد جامد صنعتي مواد زائد جامد خطر ناك آناليز ابعاد ذرات زباله تركيب شيميايي ... دریافت فایل


دانلود ترجمه کتاب read this 1

آموزش سریع ۵۰۴ لغت ضروری