توضیحات:
تحقیق درباره شهرداری قالب فایل(ورد) لینک دانلود پایین صفحه تعداد صفحه:42 بخشی از متن ايران شهرداري ابتداي امر از واحدهاي كوچك تشكيل گرديد كه حوزه عمليات هريك محدود به چهارچوب شهر دوگنبدان قديم خلاصه شده ولي شامل عمليات اجرايي وعمراني و... نمي گرديد . پس ازگذشت چندين سال از تأسيس شهرداري وروند رو به رشد جمعيتي شهرستان نتيجتاً نياز به تغييرات بافتي شهري امري ضروري به نظر آمد كه خود باعث تغييرات كلي عمليات شهرداري گرديد و تاكنون كه اين شهرداري به فعاليت خود ادامه دهد قسمتهاي مربوطه اداري و عمراني وسيعتر و داراي امكانات لازم جهت انجام امور شهري و عمراني گرديده است . هم اكنون شهرداري دوگنبدان از واحدهاي زير تشكيل يافته است . واحد امور مالي واحد نوسان 5- واحد نقليه 7- عمراني 9- حقوقي 11- درآمد 2- واحد حراست واحد انبار 6- كارشناسي ساختماني 8- بازرسي 10- روابط عمومي 12- كارآفريني             واحد امور مالي : كليه فعاليتهاي مالي شهرداري دوگنبدان برعهده امور مالي مي باشد . ... دریافت فایل
کلمات کلیدی:

سایر فایل های مشابه

تحقیق با عنوان نقش تبلیغات در بازاریابی
تحقیق با عنوان نقش تبلیغات در بازاریابی تحقیق با عنوان نقش تبلیغات در بازاریابی درفرمت ورد 69 صفحه قابل ويرايش کلودهاپکینز در خصوص مواردی که یک آگهی را موفق می کند، می نویسد: «درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تاکید می کنم. تنها هدف تبلیغات، افزایش فروش است. سودآوری یا عدم سودآوری آن به میزان فروش بستگی دارد. تبلیغات برای ایجاد یک تاثیر کلی نیست‎؛ برای ثبت نام شما در اذهان مردم نیست. برای کمک به فروشندگان دیگر شما نیست. با آن مثل یک فروشنده رفتار کنید. آن را مجبور به توجیه خود کنید. آن را با دیگر فروشندگان مقایسه کنید. هزینه و نتیجه را حساب کنید. بهانه ای را از یک فروشنده خوب نمی پذیرید، از آن هم نپذیرید. آنگاه چندان به خطا نخواهید رفت.» وظیفه مهم تهیه کننده آگهی انتقال نکات فروش به مزایایی است که برای خریدار دارد و آگهی دهنده همیشه باید در موقع تهیه آگهی، خودش ... دریافت فایل

نمونه سوال پیام نور ( متون زبان تخصصي روانشناسي وعلوم تربيتي )رشته علوم تربیتی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)
نمونه سوال پیام نور ( متون زبان تخصصي روانشناسي وعلوم تربيتي )رشته علوم تربیتی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( متون زبان تخصصي روانشناسي وعلوم تربيتي )رشته علوم تربیتی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) ... دریافت فایل

تحقیق با عنوان نقش تبلیغات در بازاریابی
تحقیق با عنوان نقش تبلیغات در بازاریابی تحقیق با عنوان نقش تبلیغات در بازاریابی درفرمت ورد 69 صفحه قابل ويرايش کلودهاپکینز در خصوص مواردی که یک آگهی را موفق می کند، می نویسد: «درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تاکید می کنم. تنها هدف تبلیغات، افزایش فروش است. سودآوری یا عدم سودآوری آن به میزان فروش بستگی دارد. تبلیغات برای ایجاد یک تاثیر کلی نیست‎؛ برای ثبت نام شما در اذهان مردم نیست. برای کمک به فروشندگان دیگر شما نیست. با آن مثل یک فروشنده رفتار کنید. آن را مجبور به توجیه خود کنید. آن را با دیگر فروشندگان مقایسه کنید. هزینه و نتیجه را حساب کنید. بهانه ای را از یک فروشنده خوب نمی پذیرید، از آن هم نپذیرید. آنگاه چندان به خطا نخواهید رفت.» وظیفه مهم تهیه کننده آگهی انتقال نکات فروش به مزایایی است که برای خریدار دارد و آگهی دهنده همیشه باید در موقع تهیه آگهی، خودش ... دریافت فایل

تحقیق با عنوان نقش تبلیغات در بازاریابی
تحقیق با عنوان نقش تبلیغات در بازاریابی تحقیق با عنوان نقش تبلیغات در بازاریابی درفرمت ورد 69 صفحه قابل ويرايش کلودهاپکینز در خصوص مواردی که یک آگهی را موفق می کند، می نویسد: «درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تاکید می کنم. تنها هدف تبلیغات، افزایش فروش است. سودآوری یا عدم سودآوری آن به میزان فروش بستگی دارد. تبلیغات برای ایجاد یک تاثیر کلی نیست‎؛ برای ثبت نام شما در اذهان مردم نیست. برای کمک به فروشندگان دیگر شما نیست. با آن مثل یک فروشنده رفتار کنید. آن را مجبور به توجیه خود کنید. آن را با دیگر فروشندگان مقایسه کنید. هزینه و نتیجه را حساب کنید. بهانه ای را از یک فروشنده خوب نمی پذیرید، از آن هم نپذیرید. آنگاه چندان به خطا نخواهید رفت.» وظیفه مهم تهیه کننده آگهی انتقال نکات فروش به مزایایی است که برای خریدار دارد و آگهی دهنده همیشه باید در موقع تهیه آگهی، خودش ... دریافت فایل