توضیحات:
پاورپوينت رشته تربیت بدنی با عنوان سازماندهي رويدادهاي ورزشي پاورپوينت رشته تربیت بدنی با عنوان سازماندهي رويدادهاي ورزشي در 43 اسلايد قابل ويرايش   تعريف سازماندهي وظيفه اصلي مديريت از نظر زماني پس از برنامه ريزي تقسيم هدف كلي و ماموريت رويداد در قالب هدف هاي جزئي تر و وظايف واحدهاي تشكيلاتي تعيين وظايف و اختيارات و مسئوليت هاي واحد ها و پست ها  نحوه هماهنگي و ارتباط بين آن ها بيانگر آنست كه چه واحدهايي در يك رويداد ورزشي وجود دارد. بيانگر آنست كه در يك رويداد چه كسي مسئول چه كسي است. خط فرماندهي را مشخص مي كند. هر فرد از جايگاه خويش در برگزاري رويداد آگاه مي شود. بيانگر آنست كه در برگزاري يك رويداد چه كسي به چه كسي گزارش مي دهد . ... دریافت فایل
کلمات کلیدی:

سایر فایل های مشابه

پاورپوينت رشته تربیت بدنی با عنوان سازماندهي رويدادهاي ورزشي
پاورپوينت رشته تربیت بدنی با عنوان سازماندهي رويدادهاي ورزشي پاورپوينت رشته تربیت بدنی با عنوان سازماندهي رويدادهاي ورزشي در 43 اسلايد قابل ويرايش   تعريف سازماندهي وظيفه اصلي مديريت از نظر زماني پس از برنامه ريزي تقسيم هدف كلي و ماموريت رويداد در قالب هدف هاي جزئي تر و وظايف واحدهاي تشكيلاتي تعيين وظايف و اختيارات و مسئوليت هاي واحد ها و پست ها  نحوه هماهنگي و ارتباط بين آن ها بيانگر آنست كه چه واحدهايي در يك رويداد ورزشي وجود دارد. بيانگر آنست كه در يك رويداد چه كسي مسئول چه كسي است. خط فرماندهي را مشخص مي كند. هر فرد از جايگاه خويش در برگزاري رويداد آگاه مي شود. بيانگر آنست كه در برگزاري يك رويداد چه كسي به چه كسي گزارش مي دهد . ... دریافت فایل

پاورپوینت ارزشیابی مستمر
پاورپوینت ارزشیابی مستمر                   نوع فایل:power point قابل ویرایش:15 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: این نوع ارزشیابی برای شناخت وضع موجوداست.به این معنی که دانش آموزبا چه اندوخته ویا رفتاری وارد حیطه آموزش می شود.  هدف :فراگیرقبلأ چه آموخته؟  نتیجه:این ارزشیابی باعث شروع خوب تدریس می شودوامر تدریس را به صورت بهینه پیش می برد. ارزشیابی که در پایان یک مرحله،یک نیمسال یا یک سال تحصیلی به اجرا گذاشته می شود. هدف: تعیین میزان یادگیری متراکم دانش آموزومیزان تحقق اهداف آموزشی کتاب می باشدواز نتایج آن برای ارتقاء دانش آموزان به پایه های بالاترواصلاح روشهای آموزشی معلم استفاده می شود   فهرست مطالب واسلایدها: یادگیری اندازه گیری آزمون سنجش ارزشیابی پیشرفت تحصیلی انواع ارزشیابی پیشرفت تحصیلی ارزشیابی تشخیصی ویژگی های ارزشیابی پایانی ارزشیابی مستمر سایر ویژگی ها     ... دریافت فایل

پاورپوينت رشته هاي مديريت با عنوان مبانی سازمان و مدیریت
پاورپوينت رشته هاي مديريت با عنوان مبانی سازمان و مدیریت پاورپوينت رشته هاي مديريت با عنوان مبانی سازمان و مدیریت در 21 اسلايد قابل ويرايش ویژگیهای بارز مدیریت علمی از دیدگاه تیلور .1علم به جای راه تجربی .2هماهنگی به جای افتراق .3همکاری گروهی به جای فردگرایی .4حداکثر تولید به جای محدودیت تولید .5پرورش و ترغیب کارکنان در جهت کسب حداکثر کارایی و پیشرفت فردی در جایی دیگر اصول مدیریت علمی تیلور .1طراحی علمی روش های کار در جهت افزایش کارایی   تفکیک علمی و شناسایی علمی اجزای تشکیل دهنده کار از طریق «کارسنجی» و «زمان سنجی» .2انتخاب علمی و آموزش علمی کارکنان .3پرداخت حقوق دستمزد عادلانه از طریق پرداخت مزد تشویقی بر اساس مقدار تولید   سیستم قطعه کاری .4ایجاد تفاهم و روحیه همکاری میان کارگران و کارفرمایان   تقسیم مسئولیت طراحی و اجرای کار بین مدیریت و کارگران (انقلاب فکری) ... دریافت فایل

پاورپوينت رشته هاي مديريت با عنوان مبانی سازمان و مدیریت
پاورپوينت رشته هاي مديريت با عنوان مبانی سازمان و مدیریت پاورپوينت رشته هاي مديريت با عنوان مبانی سازمان و مدیریت در 21 اسلايد قابل ويرايش ویژگیهای بارز مدیریت علمی از دیدگاه تیلور .1علم به جای راه تجربی .2هماهنگی به جای افتراق .3همکاری گروهی به جای فردگرایی .4حداکثر تولید به جای محدودیت تولید .5پرورش و ترغیب کارکنان در جهت کسب حداکثر کارایی و پیشرفت فردی در جایی دیگر اصول مدیریت علمی تیلور .1طراحی علمی روش های کار در جهت افزایش کارایی   تفکیک علمی و شناسایی علمی اجزای تشکیل دهنده کار از طریق «کارسنجی» و «زمان سنجی» .2انتخاب علمی و آموزش علمی کارکنان .3پرداخت حقوق دستمزد عادلانه از طریق پرداخت مزد تشویقی بر اساس مقدار تولید   سیستم قطعه کاری .4ایجاد تفاهم و روحیه همکاری میان کارگران و کارفرمایان   تقسیم مسئولیت طراحی و اجرای کار بین مدیریت و کارگران (انقلاب فکری) ... دریافت فایل


دانلود ترجمه کتاب read this 1