توضیحات:
دانلود تحقیق آماده با موضوع جاوا - 50 صفحه ورد         جاوا شباهت‌هایی به سی‌پلاس‌پلاس دارد، ولی قابلیت انتقال آن بهتر است و استفاده از آن ساده تر از ++C است. همچنین مدیریت حافظه نیز توسط خود ماشین مجازی جاوا انجام می‌شود. طراحی این زبان به گونه ایست که دارای اطمینان بسیاری بوده و وابسته به سیستم عامل خاصی نیست. و دلیل این موضوع این است که جاوا یک ماشین مجازی در سیستم شما راه می‌اندازد و برنامه‌ها را در آن ماشین مجازی اجرا می‌کند. این ماشین مجازی «ماشین مجازی جاوا» یا به اختصار JVM نامیده می‌شود. البته راه انداختن یک ماشین مجازی باعث دو مشکل می‌شود. هنگامی که نرم‌افزار شما در یک ماشین مجازی اجرا می‌شود سرعت کمتری خواهد داشت، همچنین شما نیاز دارید قبل از اجرای برنامه‌های جاوا یکبار سیستم مجازی جاوا را که حجم نسبتاً بالایی دارد، از اینترنت بارگذاری و یا از جای دیگری تهیه و نصب کنید ولی مزیت آن عدم وابستگی به سیستم عامل مقصد است.   تاریخچه زبان جاوا زبان جاوا در سال ۱۹۹۱ ایجاد شد و در ابتدا Oak نام گرفت. پیدایش آن از پروژه ای ب ... دریافت فایل
کلمات کلیدی:

سایر فایل های مشابه

پروژه کاربرد GPS
پروژه کاربرد GPS پروژه کاربرد GPS در حجم 51 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:   1- مقدمه     2- سيسمتهاي ناوبري     3- معرفي پهپاد (UAV) به عنوان كاربر  سيستم GPS     4- مروري بر تئوري  GPS و مبحث خطاها     5- سخت افزار سيستم ناوبري توسط GPS     6- نرم افزار سيستم ناوبري توسط GPS     7- منابع و ماخذ     سيستم GPS سيستم GPS به سه بخش قابل تقسيم بندي مي باشد. بخش فضايي و بخش كنترل و بخش زميني. 1- بخش  فضايي (Space Segment) براي فراهم كردن امكان يابي پيوسته جهاني در GPS، طراحي براي گردش تعداد كا في ماهواره به گرد زمين اجرا شده است كه تضمين مي كند تحت هر شرايط، در هر زمان و در هر نقطه، همواره حداقل 4 ماهواره، در ديد الكترونيكي هستند. طرح هاي مختلفي براي چگونگي آرايش و تعداد ماهواره هاي لازم پيشنهاد و بررسي شده و در نهايت اين نتيجه بدست آمد كه تعداد 24 ماهواره در 6 صفحه مداري به مركزيت كره زمين قرار بگيرند كه در هر صفحه 4 ماهواره قرار گرفته باشد. از اين 24 ماهوار ... دریافت فایل

تحقیق تفاوت موتورهاي ديزل دو زمانه و چهار زمانه
تحقیق تفاوت موتورهاي ديزل دو زمانه و چهار زمانه تحقیق تفاوت موتورهاي ديزل دو زمانه و چهار زمانه در حجم 19 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: چرخ دنده تايمينگ : ميل سوپاپ حركت خود را از طريق چرخ دنده هايي از ميل لنگ مي گيرد. براي يك موتور چهارزمانه، به ازاي هر دو دور گردش ميل لنگ ، ميل سوپاپ يك دور مي چرخد. درموتورهاي دو زمانه سرعت چرخش ميل لنگ و ميل سوپاپ با هم برابر مي باشد. در شكل 19-5 چرخ دنده سر ميل لنگ و چرخ دنده سر ميل سوپاپ نشان داده شده است. تعداد دندانه هاي چرخ دنده سرميل سوپاپ دو برابر دندانه سر ميل لنگ مي باشد، پس به اين ترتيب مي توان يك موتور چهارزمانه را شناسايي كرد. براي اطمينان از اينكه هنگام بستن چرخ دنده ها ،‌دندانه هاي آنها در موقعيت صحيح با هم درگير شود يك علامت بر روي آنها حك مي شود. حركت ميل سوپاپ بايد متناسب با حركت ميل لنگ تنظيم شده باشد تا سوپاپها متناسب با حركت پيستون باز و بسته شوند. در جهت عقربه هاي ساعت موارد زير رخ مي دهد: 1- شروع پاشش در 17 درجه قبل از TDC 2- توقف پاشش، پاشش براي مدت كوتاهي تقريباً براي 13 درجه چرخش ميل لنگ ادامه دارد. كورس قدرت در نقطه مرگ بالا شروع ش ... دریافت فایل

دانلود تحقیق آماده با موضوع تيريستور- 49 صفحه ورد
دانلود تحقیق آماده با موضوع تيريستور- 49 صفحه ورد             تيريستور يك وسيله نيمه هادي چهار لايه سه اتصالي با سه خروجي است و از لايه هاي نوع p و n سيليكوني كه به طور متناوب قرار گرفته اند ساخته شده اند .. ناحيه p انتهايي آند ، ناحيه n انتهاي كاتد و ناحيه p داخلي دريچه يا گيت[1] است . آند از طريق مدار به طور سري به كاتد وصل مي شود . اين وسيله اساساً يك كليد است و همواره تا زماني كه به پايانه هاي آند و دريچه ولتاژ مثبت مناسبي به كاتد اعمال نشده است در حالت قطع (حالت ولتاژ مسدود كننده ) باقي مي ماند و امپدانس بينهايتي از خود نشان خواهد داد . در حالت وصل و عبور جريان بدون احتياج به علامت[2] (يا ولتاژ) بيشتري روي دريچه به عبور جريان ادامه خواهد داد . در اين حالت به طور ايده آل هيچ امپدانسي در مسير جريان از خود نشان نمي دهد . براي قطع كليد و يا برگرداندن تيريستور به حالت خاموشي بايستي روي دريچه علامت و يا ولتاژي نباشد و جريان در مسير آند به كاتد به صفر تقليل يابد . تيريستور عبور جريان را فقط در يك جهت امكان پذير مي سازد . اگر به پايانه هاي تيريستور ولتاژ باياس خارجي اعمال نشود ، حاملهاي اكثريت در هر لايه ت ... دریافت فایل

تحقیق سیستمهای ترمز در راه آهن
تحقیق سیستمهای ترمز در راه آهن تحقیق سیستمهای ترمز در راه آهن در حجم 19 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: كمپرسور: يكي از سيستم هاي ترمز معمول در راه آهن ترمز هوايي است كه از انرژي هواي فشرده جهت تأمين نيروي ترمز استفاده مي‌شود تلمبه اي كه هواي فشرده جهت ترمز قطارها تهيه مي‌نمايد كمپرسور نام دارد و براي تهيه هواي فشرده مورد نياز جهت ترمز و دستگاههايي از قبيل : شن پاش، كليدهاي هوايي مغناطيسي ، برف پاك كن ها و دريچه ها از يكدستگاه كمپرسور سه سيلندر استفاده شده كه توسط كوپل انعطاف پذير به ميل‌لنگ موتور متصل مي‌گردد كمپرسور داراي پمپ روغن و سيستم روغنكاري منتقل مي‌باشد و پس از روشن شدن موتور همزمان شروع به كار مي‌كند و با توقف موتور از كار مي‌افتد. حال به بررسي مشخصات كمپرسور در لكوموتيوهاي GE و ALSTOM مي‌پردازيم. در لكوموتيو GE: اين لكوموتيوها مجهز به يك دستگاه كمپرسور WABCO-3CD از نوع پيستوني دومرحله اي است و داراي آرايش سيلندر w مي‌باشد. دو سيلندر جانبي اين كمپرسور فشار ضعيف و سيلندر مياني آن فشار قوي مي‌باشد. كمپرسور مزبور هواي فشرده مورد ن ... دریافت فایل