توضیحات:
دانلود تحقیق آماده با موضوع فرآيند جلسه مشاوره و درمان (وسواس فكري و عملي) - 7 صفحه ورد             وضعيت فعلي مراجع مشاور: در مورد حالت وسواس خودتان بيشتر توضيح دهيد؟ مراجع: اغلب اوقات فكرهاي وحشتناكي به ذهنم خطور مي كند. معمولا دير به مدرسه مي رسم، چون نمي رسم كارهايم را انجام دهم. اگر به ديگران دست بزنم احساس آلودگي مي كنم، بايد دست هايم را چندين مرتبه بشويم. بعد از رفتن به دستشويي چندين بار بايد دست ها و پاهايم را بشويم و حمام رفتنم خيلي طولاني است و هر چه خودم را مي شويم باز هم احساس مي كنم كه پاك نيستم از صابون و مواد شوينده زياد استفاده مي كنم. در نماز خواندن تكرار زياد دارم. هميشه از ديگران عقب مي افتم به دليل تكرار زياد كارهايم. هنگامي لباس پوشيدن خيلي وقتم گرفته مي شود. به تميزي و پاكيزگي اهميت زياد مي دهم. مشاور: اين علايمي كه به من گفتيد از كي شروع شده است؟ مراجع: از سال سوم راهنمايي،‌اول خيلي كم بود  و با گذشت زمان زياد شد. الان به قدري زياد شده كه نمي توانم درس بخوانم. وقتم اين قدر گرفته مي شود كه اصلا به درسم نمي رسم. مشاور: تا حالا براي درمان خود به پزشك مراجعه كرده ايد يا خير؟ مراجع: يك بار به روان پزشك مراجعه ... دریافت فایل
کلمات کلیدی:

سایر فایل های مشابه

پاورپوینت نگاهی دوباره به تربیت اسلامی تعلیم و تربیت پیشرفته
پاورپوینت نگاهی دوباره به تربیت اسلامی تعلیم و تربیت پیشرفته                   نوع فایل:power point قابل ویرایش: 24 اسلاید   قسمتی از اسلایدها:  مبناي نهم : انديشه ورزي   تلاش و پويشي كه در هنگام مواجهه انسان با معماها در وي جران مي گيرد فكر گفته مي شود . سوره الانعام آيه50 قُل لاَّ أَقُولُ لَكُمْ عِندِي خَزَآئِنُ اللّهِ وَلا أَعْلَمُ الْغَيْبَ وَلا أَقُولُ لَكُمْ إِنِّي مَلَكٌ إِنْ أَتَّبِعُ إِلاَّ مَا يُوحَى إِلَيَّ قُلْ هَلْ يَسْتَوِي الأَعْمَى وَالْبَصِيرُ أَفَلاَ تَتَفَكَّرُونَ بگو به شما نمى‏گويم گنجينه‏هاى خدا نزد من است و غيب نيز نمى‏دانم و به شما نمى‏گويم كه من فرشته‏ام جز آنچه را كه به سوى من وحى مى‏شود پيروى نمى‏كنم بگو آيا نابينا و بينا يكسان است آيا تفكر نمى‏كنيد  سوره الاعراف184 أَوَلَمْ يَتَفَكَّرُواْ مَا بِصَاحِبِهِم مِّن جِنَّةٍ إِنْ هُوَ إِلاَّ نَذِيرٌ مُّبِينٌ آيا نينديشيده‏اند كه همنشين آنان هيچ جنونى ندارد او جز هشداردهنده‏اى آشكار نيست  سوره النحل آيه11 يُنبِتُ لَكُم بِهِ الزَّرْعَ وَالزَّيْت ... دریافت فایل

پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی( روشها و فنون تدریس)
پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی( روشها و فنون تدریس)                   نوع فایل:power point قابل ویرایش: 375 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: 5- انواع مشاهده را نام ببرید و مزایا و محدودیتها ی روش ارزشیابی از طریق مشاهده را توضیح دهید 6- ارزشیابی از طریق انجام دادن کار را با ارزشیابی از طریق آزمون شفاهی مقایسه کنید و وجوه افتراق و اشتراک آنها را بنویسید 7- آزمونهای میزان شده و آزمونهای معلم ساخته را تعریف کنید و موارد استفاده آنها را در تصمیم گیریهای آموزش و پرورش توضیح دهید 8- ویژگیهای سوالات عینی را در چند جمله بیان کنید 9- انواع آزمونهای عینی را نام ببرید و کاربرد آنها را در جریان ارزشیابی توضیح دهید 10- موارد استفاده از سوالهای انشایی و محاسن و معایب آن را توضیح دهید                                                   &nbs ... دریافت فایل

پاورپوینت سنجش عملکرد Performance assessment آزمون های واقعی و اصیل
پاورپوینت سنجش عملکرد Performance assessment آزمون های واقعی و اصیل                   نوع فایل:power point قابل ویرایش: 83 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: نقشه های مفهومی به صورت سلسله مراتبی تهیه می شوند.یعنی مطالب کلی تر در رأس آن و هر چه به پایین  نقشه نزدیک می شویم مفاهیم و مطالب جزیی تر می شوند. مزیت ها: وسیله ای برای آموزش: زمانی که معلمان برای یاد دادن مطالب آموزشی از نقشه های مفهومی استفاده می کنند. در فرآیند آموزش به مفاهیم مهم و روابط میان آنها با سایر مفاهیم بیشتر توجه می کنند به این طریق کمتر احتمال وجود دارد که وقت کلاس را صرف موضوعات کم اهمیت کنند. وسیله ای برای سنجش تکوینی: نقشه های مفهومی که خود دانش آموزان آنها را تهیه می کنند ابزرهایی بسیار مناسبی برای تشخیص نواقص یادگیری دانش آموزان هستند و معلم با توجه به ارتباط های درست و نادرست در این نقشه ها، نکاتی را که دانش آموزان خوب متوجه نشده اند تشخیص می دهد.   فهرست مطالب واسلایدها: ويگوتسكي vigotsky سنجش پويا يادگيري در حد تسلط بلوم موارد استفاده آزمون های عملکردی ویژگی ها انواع آزمون های عملکردی فهرست وارسي م ... دریافت فایل

پاورپوینت نهضت روابط انسانی
پاورپوینت نهضت روابط انسانی                   نوع فایل:power point قابل ویرایش: 16 اسلاید   قسمتی از اسلایدها: علومی مثل روان شناسی جامعه شناسی وانسان شناسی در ایجاد مکتب رفتار  گرائی موثر بودند جنبشی که در آن برخلاف مدیریت اداری وعلمی در وهلهءنخست به جنبه های انسانی مدیریت و سازمان میپردازند جنبش مدیریت رفتار (1970_1930) بنیان گذار مکتب روابط انسانی یا نئوکلاسیک التون مایو است که نتایج تحقیقات پنج ساله او در کارخانه هاثورن پایه گذار نهضت روابط انسانی بود.   فهرست مطالب واسلایدها: مقدمه تاریخچه دلایل پیدایش مطالعات هاثورن فواید وکاربرد مشکلات وکاستی ها نتیجه گیری منابع ... دریافت فایل
دانلود فایل های آموزشی