توضیحات:
مقاله شهر پرتراكم و توسعه پايدار شهري لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات:21 شهر پرتراكم و توسعه پايدار شهري پيچيدگي پايداري شهري :   اعلام اين مطلب كه ترسيم واقعيت هاو مشخصات " شهرهاي پايدار" واجد فوريتي انكار ناپذير است سخني بديهي و تكراري است . با اين همه هنوز مفاهيم ماهيت "شهر پايدار" و امكانپذيري آن مورد اختلاف وسيع متفكران در مقوله شهرسازي است . ارزيابي پايداري فرايندهاي صنعتي و روشهاي توليد انرژي در قياس با پايداري شهرها مقوله هاي ساده اي بشمار مي آيند، زيرا كه يك شهر متشكل از مجموعه اي از نظامهاي فيزيكي ، تاريخي ، اقتصادي و اجتماعي است . بهمين سبب براي ارزيابي پايداري شهري كلاف سردرگمي از انواع پيچيدگيها را مي بايد شناخت و از يكديگر جدا كرد. موضوعهاي زير شاخصترين پيچيدگيهائي است كه پژوهشهاي ناظر بر پايداري شهرها با آن روبرو هستند.     تعاريف مختلف واژه پايداري :   رايج ترين مفهوم توسعه پايدار همان است كه در كنفرانس سران در شهر ريودوژانيرو به كار گرفته شد. طبق اين مفهوم توسعه پايدار توسعه اي است كه ضمن آن كه به نيازهاي كنوني پاسخ ... دریافت فایل
کلمات کلیدی:

سایر فایل های مشابه

پاورپوینت با موضوع آیین نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه در دستگاههای اجرایی
پاورپوینت با موضوع آیین نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه در دستگاههای اجرایی لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 23 اسلاید قسمتی از متن .ppt :         آیین نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه در دستگاههای اجرایی فصل اول – مصادیق رشوه ماده 1- کارکنان و مسئولان دستگاههای اجرایی که مطابق بندهای ذیل مبادرت به اخذ وجه و یا مال نمایند یا سند پرداخت وجه یا تسلیم مالی را فراهم نمایند ، با توجه به بند (17) ماده (8) قانون رسیدگی به تخلفات اداری – مصوب 1372- پرونده آنان به هیئتهای رسیدگی به تخلفات اداری برای اعمال مجازات مناسب ارجاع خواهد شد. الف- گرفتن وجوهی به غیر از انچه در قوانین و مقررات تعیین شده است. ب- اخذ مالی بلاعوض یا به مقدار فاحش ارزانتر از قیمت معمولی یا ظاهراً به قیمت معمولی و واقعاً به مقدار فاحش کمتر از قیمت. ج – فروش مالی به مقدار فاحش گرانتر از قیمت به طور مستقیم یا غیر مستقیم به ارباب رجوع بدون رعایت مقررات مربوط. د- فراهم نمودن موجبات ارتشاء از قبیل مذاکره جلب موافقت یا وصول و ایصال وجه یه مال یا سند پرداخت وجه از ارباب رجو ... دریافت فایل

پاورپوینت درباره ایجاد، نگهداری و ارتقای برند
پاورپوینت درباره ایجاد، نگهداری و ارتقای برند لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 21 اسلاید قسمتی از متن .ppt :         ایجاد، نگهداری و ارتقای برند افزایش میزان وفاداری مشتریان به شرکت از طریق ایجاد برندیاری رساندن برند قوی به موفقیت پروسههای بازاریابی شرکتافزایش مضاعف اعتبار سازمانتولید ثروت و درآمد بیشترمهم ترین دلیل انتخاب شرکت در ذهن مشتریانجلب اعتماد مشتریان و تبدیل شرکت بهانتخاب اول ایشاننگهداری از شرکت در تنگناهای اقتصادی و فنیهدف بخشیدن برند قدرتمند به توسعه فعالیت های شرکت و الهام بخش بودن برایکارکنان سازمان   فهرست مطالب و اسلایدها: نمونه هایی از برند برند و ضرروت ایجاد آن مهمترین راه برای ارتقا برند نوآوری و برند اهمیت نقش کارکنان شركت های خدماتی در ارتباط با برند ویژگی های یک برند تجاری مدیریت برند تجاری مراحل انتخاب و طراحی برند استراتژی های ارتقای برند ... دریافت فایل

پاورپوینت با موضوع نظریه ها و فرآیند ارتباطات سازمانی
پاورپوینت با موضوع نظریه ها و فرآیند ارتباطات سازمانی لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 31 اسلاید قسمتی از متن .ppt :         نظریه ها و فرآیند ارتباطات سازمانی سرفصل مطالب 1. ماهیت ارتباطات سازمانی 2. تاریخچه ارتباطات سازمانی)گذشته-حال-آینده 3. سازمان ها و فرآیند ارتباطات 4. سبک های ارتباطی در سازمان 5. موانع ارتباطات 6. رفتار گروه و فرآیند ارتباطات 7. شبکه های ارتباطی سازمان 8. ارتباط گروهی و عملکرد گروه 9. رهبری و ارتباطات سازمانی 10. سازمان رسمی و مشکلات ارتباطات سازمانی 11. ارتباطات غیررسمی برای جبران خدمات کارکنان 12. مدیریت ارتباطات سازمانی 13. تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات سازمانی 14. مروری کلی بر مباحث اهداف ، و ایجاد ارتباطات در سازمان هر سازمانی به منظور نیل به هدفی بنا گردیده است . اهداف سازمان ها به دو گروه تقسیم می شوند : اهداف اصلی اهداف اصلی دستیابی به این اهداف مستلزم برقراری ارتباط میان افراد سازمان بایکدیگر و نیز ارتباط خود سازمان با سایر سازمان ها می باشد . ارتباطات درون سازمانی : طرح ... دریافت فایل

پاورپوینت آشنائی با فعالیتهای گروه امور فرهنگي و ارتباطات
پاورپوینت آشنائی با فعالیتهای گروه امور فرهنگي و ارتباطات لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 22 اسلاید قسمتی از متن .ppt :         آشنائی با فعالیتهای گروه امور فرهنگي و ارتباطات جايگاه امور فرهنگي در سياست هاي كلي نظام جمهوري اسلامي ايران انقلاب اسلامي ، انقلاب فرهنگي  انقلاب اسلامي و به تبع آن نظام جمهوري اسلامي كه حاصل و دستاورد آن است ،‌انقلاب و نظام فرهنگي است . همچنين كه مسايل و حوادث انقلاب حتي دفاع مقدس و هجوم همه جانبه نظامي و تهاجم فرهنگي دشمن ثابت كرد كه همه اين تهاجمات و دشمني ها به خاطر اهداف و آرمان هاي فرهنگي اين نظام است . اصول و مباني كلان نظام جمهوري اسلامي از جمله قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران اصل سوم قانون اساسي 1- ايجاد محيط مساعد براي رشد فضايل اخلاقي بر اساس ايمان و مبارزه با كليه مظاهر فساد و تباهي 2- بالا بردن سطح آگاهي هاي عمومي در همه زمينه ها با استفاده صحيح از مطبوعات و رسانه هاي گروهي و وسايل ديگر 3- تقويت روح بررسي و تتبع و ابتكار در تمام زمينه هاي علمي ، فني ، فرهنگي و اسلامي از ... دریافت فایل
چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق تاریخچه بیمه در ایران
چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق تاریخچه کیفیت
چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق تحلیل پوششی داده ها
چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق تعارض کار- خانواده
چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق ازدواج
چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق توفیق در تجارت
چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق حضور ذهن
چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق خودناتوان سازی
چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق درمان با نوروفیدبک
گزارش کارآموزی و کارورزی آموزشگاه کامپیوتر
پاورپوینت صورت جریان وجوه نقد همراه با مثالهای تشریحی (استاندارد حسابداری شماره دو)
پاورپوینت حسابداری داراییهای ثابت مشهود (استاندارد حسابداری شماره 11)
پاورپوینت درآمد عملیاتی (استاندارد حسابداری شماره3)
پاورپوینت حسابداری کمکهای بلاعوض دولت (استانداردهای حسابداری شماره 10)
پاورپوینت گزارش‌ عملكرد مالی (استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 6)
پاورپوینت نحوه ارائه صورتهای مالی (استاندارد حسابداری شماره یک)
آشنایی با دانش پایپینگ
چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق ذهن آگاهی
"چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق روش تدریس، ویژگی های تدریس، روشهای نوین یاددهی و یادگیری"