توضیحات:
تحقیق در مورد نقش زنان مسلمان در جبهه 23 صفحه word|فونت tahoma سايز 14| قابل اجرا در آفيس 2007 و نسخه هاي جديدتر|قابل ويرايش و آماده چاپ بخشي از تحقيق معاذه غفاريهبه تعبير اعلام النساء ، وي از زنان دانشمند عصر خويش به شمار مي رفت و با محضر پيامبر (ص) انس داشت در جنگها شركت مي كرد وبيماران را پرستاري و مجروحين را معالجه مي كرد . ام سنان اسلميهوي زني با محبت ، دوستدار اهل بيت عصمت و در جهاد با كفار ، صاحب همت و شجاعت بود ، هنگامي كه رسول خدا (ص) عازم خيبر بود ، به حضور پيامبر (ص) آمد و عرض كرد : « يا رسول الله دوست دارم با شما حركت كنم و در ميدان جنگ به معالجة مجروحين و مداواي بيماران و ياري مجاهدان پرداخته ، از وسايل ايشان محافظت نمايم و تشنگان را سيراب كنم .» حضرت فرمود : رواست ؛ با زوجة من امّ سلمه حركت كن . ب ـ پرستاري بيماران دومين مسئوليتي كه زنان عهده دار آن بودند ، وظيفة پرستاري از بيمارن جبهه است . پيامبر اكرم (ص) همة نيروهاي كار آمد را در جبهه به كار مي گرفت و زناني چون : ام عطيه ، معاذه غفاريه ، ليلاي غفاريه ، و ام سنان را به جبهه مي برد تا علاوه بر مسئوليت معالجة مجروحين ، وظيفة پرستاري بيماران ر ... دریافت فایل
کلمات کلیدی:

سایر فایل های مشابه

دانلود تحقیق بررسی اساس راهبرد منابع انساني
دانلود تحقیق بررسی اساس راهبرد منابع انساني نام فایل: بررسی اساس راهبرد منابع انساني  فرمت ورد قابل ویرایش شامل: 28 صفحه مقدمه                                                                                                  1 بستر مديريت منابع انساني                                                   &nbs ... دریافت فایل

دانلود تحقیق آزمايشگاه‎هاي آزمون و كاليبراسيوني
دانلود تحقیق آزمايشگاه‎هاي آزمون و كاليبراسيوني نام فایل: آزمايشگاه‎هاي آزمون و كاليبراسيوني  فرمت ورد قابل ویرایش شامل: 79 صفحه پيشگفتار مقدمه 1- هدف و دامنه كاربرد 2- مراجع الزامي 3- اصطلاحات و تعاريف 4- الزامات مديريتي 4-1 سازماندهي 4-2 سيستم كيفيت 4-3 كنترل مد ارك 4-4- بازنگري درخواست‎ها، پيشنهادها و قراردادها 4-5 واگذاري آزمون و كاليبراسيون به پيمانكار فرعي  4-6 خريد خدمات و ملزومات 4-7 ارائه خدمت به مشتري 4-8 شكايات 4-9 كنترل كار نامنطبق آزمون و/يا كاليبراسيون 4-10 اقدام اصلاحي عنوان 4-11 اقدام پيشگيرانه 4-12 كنترل سوابق 4-13 مميزي‎هاي داخلي 4-14 بازنگري‎هاي مديريت 5- الزامات فني 5-1 كليات 5-2 كاركنان 5-3 جايگاه و شرايط محيطي 5-4 روش‎هاي آزمون و كاليبراسيون و صحه‎گذاري روش‎ها 5-5 تجهيزات 5-6 قابليت رديابي اندازه‎گيري 5-7 نمونه‎برداري 5-8 جابجايي اقلام مورد آزمون و كاليبراسيون 5-9 تضمين كيفيت نتايج آزمون و كاليبراسيون 5-10 گزارش‎دهي نتايج پيوست الف (جهت اطلاع): جدول الف‎-1، ارجاعات متقابل به استانداردهاي ايران‎-ايزو 9001: سال 1374 و اير ... دریافت فایل

ترجمه مقاله به فارسی در زمینه رفتار سازمانی در شرکت‌های ژاپنی
ترجمه مقاله به فارسی در زمینه رفتار سازمانی در شرکت‌های ژاپنی ترجمه مقاله به فارسی با عنوان ارتباط‌های مدیریتی در فرهنگ کاری ژاپن و مقایسه آن با غرب این مقاله که از انگلیسی به فارسی ترجمه شده است در حوزه رفتار سازمانی و مدیریت کاربرد دارد و می‌توانید به عنوان منبع تحقیق از آن استفاده کنید. ترجمه مقاله به فارسی با دقت و صحت بالایی صورت گرفته است و عینا مطابق با منبع انگلیسی است. همراه با متن ترجمه مقاله می‌توانید فایل انگلیسی و منبع اصلی مقاله را نیز دریافت کنید. پس از خریداری ترجمه مقاله به فارسی در زمینه رفتار سازمانی در شرکت‌های ژاپنی در قالب یک فایل ورد در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین فایل PDF مقاله اصلی به زبان انگلیسی نیز تقدیم شما می‌گردد. نمونه ترجمه مقاله: ارتباط‌های مدیریتی در فرهنگ کاری ژاپن و مقایسه آن با غرب چکیده: این مقاله به بحث پیرامون فرهنگ کاری در ژاپن و مزایا و معایب آن می‌پردازد. تأکید ما بر روابط صنعتی منحصربه‌فرد و سازنده در این کشور است که ماحصل سنت‌های باستانی آنها است که کار را به‌مثابه امتیاز و نه یک تعهد و وظیفه صرف می‌دانند. این مقاله چشم&zwn ... دریافت فایل

دانلود تحقیق ارزيابي مديريت كيفيت جامع در سازمان هاي دولتي
دانلود تحقیق ارزيابي مديريت كيفيت جامع در سازمان هاي دولتي فرمت ورد قابل ویرایش شامل: 23 صفحه قسمتی از متن: ارزيابي مديريت كيفيت جامع در سازمانهاي دولتي چكيده : اين تحقيق  كاربرد مديريت كيفيت جامع را در سازمانهاي بخش دولتي مورد بررسي قرار مي دهد . ارزيابي ويژگيهاي عملي اين سازمانها درباره ده بعد مديريت كيفيت جامع (مثل روابط عرضه كننده و مديريت نيروي كار ) توسط نويسندگان ويا بكار گيري ادبيات دانشگاهي شناسايي و تعريف شده است . از ديدگاه ارزيابي ، مديريت كيفيت جامع براي سازمانهاي بخش دولتي مفيد شاخته شده اما ويژگيهاي خاص عملكرد ، به ويژه نارسايي درك موضوعهاي رضايت مشتري ، احساس رضايت مديران و كاركنان براي كار كردن بر اساس قوانين ونظم ومشاهده اولويتها، و كمبود ميل دروني وانگيزه براي پيشرفت فرايندها ، مداخله مديريت كيفيت جامع را مشكل تر مي سازند . همچنين اشخاص حقيقي و حقوقي مي توانند انگيزه لازم براي پيشرفت را فراهم كرده و همان نقشي را ايفا كنند كه مشتريان در يك موقعيت رقابتي دارا هستند . مقدمه : برخي از نويسندگان مثل فايگنبام (1991) وايشي كاوا (1985) بر اهميت كيفيت خدمات و محصول د ربازار جهاني و متعاقباً نياز به بكارگيري رويكرد مديريت ... دریافت فایل


دانلود ترجمه کتاب read this 1