مبانی نظری و پیشینه ابعاد فرهنگی و توسعه صنعت گردشگری

گروه فایل کاربردی

توضیحات :

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 مقدمه............................................................................... 13

2-2 گردشگر (توریست)..................................................... 14

2-3 گردشگری در جهان.............................................................. 14

2-4 گردشگری در ایران.......................................................... 18

2-5 توسعه گردشگری................................................................. 19

2-6 راهبردهای توسعه صنعت گردشگری...................................... 19

2-7 موانع توسعه صنعت گردشگری .............................................. 20

2-8 اثرات و کارکردهای گردشگری............................................ 21

2-9 اثرات مثبت گردشگری..................................................... 27

2-10 برنامه ریزی گردشگری................................................... 28

2-11 گردشگری پایدار............................................................. 29

2-12 فرهنگ............................................................................. 30

2-12-1 زبان های ایرانی......................................................... 33

2-12-2 آداب و رسوم و اعیاد ملی..................................... 34

2-12-3 ادبیات و شخصیت های اسطوره ای ایران........................... 34

2-12-4 معماری ایرانی................................................... 35

2-12-5 تنوع قومی در ایران............................................. 36

2-12-6 ادیان ها و آیین ها و اقلیت های مذهبی در ایران............. 37

2-12-7 مراسم مذهبی...................................................... 37

2-13 فرهنگ و گردشگری..................................................... 38

2-14 بررسی مشکلات و موانع فرهنگی جهانگردی در ایران........ 40

2-14-1 بیم از اثرات مخرب جهانگرد بر فرهنگ................ 40

2-14-2 پندارهای نادرست جهانگردان از ایران........................... 40

2-14-3 عدم تبلیغات مناسب در زمینه جاذبه های سیاحتی ایران...... 41

2-14-4 عدم شناخت سلایق جهانگردان و سیاحان خارجی.............. 41

2-14-5 مشروط کننده های فرهنگی و مذهبی کشور................. 41

2-14-6 موانع فقهی و مذهبی............................................. 42

2-14-7 وجود برخی برخوردهای نامناسب در فرودگاه چه در بخش پلیس گذرنامه . 42

2-14-8 ضعف تحقیقاتی و پژوهشی در این زمینه..................... 42

2-22 تحقیقات داخلی......................................................... 55

2-23 تحقیقات خارجی.......................................................... 56

کلمات کلیدی : مبانی نظری و پیشینه ابعاد فرهنگی و توسعه صنعت گردشگری

مبانی نظری و پیشینه ابعاد فرهنگی و توسعه صنعت گردشگری

محصولات مشابه با "مبانی نظری و پیشینه ابعاد فرهنگی و توسعه صنعت گردشگری"


محصولات گروه