دانلود تحقیق سیاد گیری بی تلاش 16 ص
گروه فایل کاربردی
توضیحات :
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 16 صفحه
دبیرستان دخترانه مصباح N.
L.
P «سیاد گیری بی تلاش» استاد راهنما : خانم شیشه تهیه کنندگان : سمانه خندان پور کرکلاری ریحانه مرادی سال تحصیلی 88-87 چکیده : کلید واژه ها : چرخه یادگیری یادگیری ما را نمی توان با مقیاسی مانند عقربه سوخت ماشین اندازه گیری کرد که از خالی تا پر تغییر می کند.
ما با مرور دوباره آنچه که قبلاً آموخته ایم و باز اندیشی در افکار و طرحهایمان برای یادگیری در آینده، یاد می گیریم.
و همیشه چیزهای بیشتری برای آموختن وجود دارد.
معروف ترین چرخه یادگیری چرخه کولب است که چهار مرحله را برای یادگیری شناسایی کرده است : تجربه عمل تفکر مفهوم ساختن این مدل نشان می دهد که ما چگونه از طریق تجربه و از مقایسه تچربه خودمان با دیگران یاد می گیریم که چگونه تجربه هایمان را تحلیل کنیم و برای کارهای جدیدی برنامه ریزی کنیم .
اگر تمام فازهای این چرخه را طی کنیم یادگیری تجربی ، چنانکه به این اسم مشهور است، به تجربه اندک ما محدود نمی شود.
سبک های یادگیری همه ما به یک روش یاد نمی گیریم.
ما گرایش داریم روش هایی را که با آنها راحت تر هستیم انتخاب کنیم و بقیه روشها را کنار بگذاریم.
این نکته مهم است که ما از سلیقه مان در مورد سبک های یادگیری باخبر باشیم تا بتوانیم : از روش های یادگیری مان استفاده کنیم که با آموزش خاصی که فرا می گیریم، سازگار باشد.
یادگیری مان را در روش های ضعیف تر بهبود بخشیم.
نکته مهم آن است که بدانیم سبک های یادگیری خصوصیات فردی افراد نیستند و ما همه در شرایط متفاوت سبک های متفاوتی را به کار می گیریم.
هر چند، معمولاً ما یک یا دو سبک را بر بقیه ترجیح می دهیم .
به گفته هانری و مامفورد (1984) برای اینکه چرخه یادگیری (چرخه کولب را نگاه کنید ) را کاملاً طی کنیم ، باید هر چهار سبک یادگیری را در پیش گرفت .
ضعف یا قبول نکردن هر کدام از این سبک های یادگیری ، فرآیند یادگیری را دچار مانع می کند.
وضعیت های یادگیری وقتی دانش آموزان در حال کسب مهارت یا دانش جدیدی هستند، اندیشیدن به وضعیت یادگیری شان یعنی میزان توانایی و آگاهی شان از آن سودمند است.
اگر یادگیرنده از نیاز خود آگاه نباشد، نمی تواند از پیش نهادهای کمک استفاده کند.
دابین چهار وضعیت برای یادگیری پیش نهاد می کند : یادگیرنده اغلب در حالیکه نسبت به نیازها و ضعفهای آموزشی خود در وضعیت ناکارآمد خود آگاه است، شروع به یادگیری می کند.
متاسفانه خیلی از ما در مرحله ناکارآمد ناخودآگاه (آن کس که نداند و نداند که نداند!) هستیم.
فهمیدن این وضعیتها برای هدایت یادگیرندگان به وضعیت مطلوب کارآمد ناخودآگاه، مثلاً در راندن یک ماشین، بسیار ضروری است.
انگیزه برای تحصیل در سطوح عالی تر انگیزه یادگیرنده نقش مهمی در فرآیند یادگیری بازی می کند.
مقدار انگیزه ما به این بستگی دارد که چه کسی هستیم، چه چیزی می خواهیم یاد بگیریم و شرایطی که در آن یاد می گیریم چیست.
بررسی هایی که تایلور (1983) روی دانشجویان دانشگاه این انجام داد نشان داده است که در تحصیلات عالی چهار رویکرد عمده در انگیزش دانش آموزان وجود دارد.
هر کدام از این رویکردها ( و نه خصوصیات فردی!) را می توان به به دو زیر
کلمات کلیدی : دانلود سیاد گیری بی تلاش 16 ص;تحقیق سیاد گیری بی تلاش 16 ص;مقاله سیاد گیری بی تلاش 16 ص;سیاد گیری بی تلاش 16 ص
بازدید : 98 نفر
فرمت : zip
سایز : 13 کیلو بایت
صفحات : 16
دانلود تحقیق تاریخچه قانون تشكیل شوراهای آموزش و پرورش 47 ص
دانلود تحقیق تدریس با تصاویر آموزشی 10 ص
دانلود تحقیق روش یادگیری مشاركتی 14 ص
دانلود تحقیق روشهای تدریس 29 ص
دانلود تحقیق ساختار آموزشی برزیل 21 ص
دانلود تحقیق ساختار تشكیلاتی برای موسسه آموزشی 54 ص
دانلود تحقیق ساختارنظام آموزشی ایران 16 ص
دانلود تحقیق شیوه های انشا نویسی 22 ص
دانلود تحقیق شیوه های ترغیب دانش آموزان به مطالعه 23 ص
دانلود تحقیق طرح درس روزانه 6 ص
دانلود تحقیق عنوان طرح درس سناریو 12 ص
دانلود تحقیق عوامل موثر در یادگیری 86 ص
دانلود تحقیق مدلهای برنامه ریزی آموزش و پرورش 38 ص
دانلود تحقیق مفهوم برنامهریزی 28 ص
دانلود تحقیق مهارتهای فرایند تدریس 55 ص
دانلود مقاله پروژه ساختمان بتن ارمه
خلاصه رفتار سازمانی هرسی بلانچارد
دانلود مقاله جایگاه توبه در قرآن و احادیث
دانلود مقاله تفاوت خواب و مرگ
دانلود مقاله اعاده دادرسی (23صفحه)
دانلود تحقیق آموزش کامل کره تراشی
پروژه کامل اتوکد با موضوع پل رودخانه
جهانگردی در جهان
نمونه سوال پایان ترم مدیریت ساخت دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
دانلود مقاله نگاهی به گمرک ایران
دانلود مقاله با موضوع سخرانی
دانلود پاورپوینت بررسی معماری دوره ی صفوی
پاورپوینت آشنایی با اکولوژی محیطهای مختلف (بیوم ها)
دانلود پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسأله (فصل چهارم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)
دانلود مقاله روانشناسی تربیت