دانلود تحقیق عوامل و کارگزاران تغییر 16 ص
گروه فایل کاربردی
توضیحات :
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 17 صفحه
عوامل و کارگزاران تغییر در این فصل، توجه خود را بر ذینفعان متعددی که به طور فعال در مسه ی فازهای ابتکارات، جهت بهره گیری از تغییر، به طور فعال شرکت دارند متمرکز می کنیم.
ذینفعان یا عوامل تغییر بدهد جوانب و بخش های یک سازمان جهت عهده دار شدن ابتکار صورت گرفته رخنه می کنند.
کانون توجه ما سازمان عهده دار می باشد.
باید تشخیص داده شود که موارد نشات گرفته از کمیته راهبری تغییر، کمیته های فرعی، نیروهای کار، شعبات و بخشها می توانند ورودی و مشارکت جهت اجرای ابتکار را فراهم سازد.
بدون راهبری نیرومند، مانند کمیته راهبری تغییر که توسط یک مدیر با تجربه تغییر هدایت می شود، تلاش ها به احتمال زیاد بی هدف و پر هزینه خواهخند بود.
مدیر تغییر و کمیته راهبری تغییر، موظفند تا اطمینان حاصل کنند که افراد و بخشهای مورد نظر با حالتی سازمانیافته، ابتکار تغییر را جهت اجرا عهدهدار شدهاند.
اولین فعالیت رسمی مدیر تغییر و کمیته راهبری تغییر تشکیل جلسه جهت اطلاع رسانی درمورد ابتکار تغییری که سازمان اجرا خواهد کرد وجلب حمایتهمه کارکنان برای فازهای متوالی فرایند می باشد.
در فصل چهار، توصیه هایی را که جهت تخصیص افراد خاص برای موقعیتهای مشخص نیاز خواهید داشت، ارائه می شود.
در فصل پنج کتاب به مقولات مرتبط با تعاملات اعضای کمیته با یکدیگر پرداخته می شود.
در بخش سه کتاب، در مورد نقشهای ویژه و مسئولیتهای پاسخگوئی که هریک از ذینفعان در فازهای ابتکار تغییر اجرا می کنند مطالبی ارائه خواهد شد.
وظایف ذینفعان فعالیتی که از مدیریت تغییر انتظار میرود، درگیر سازی افراد درهمه سطوح سازمان می باشد همچنانکه آقای دهینگ در مصاحبه ایی ویدئوئی اظهار داشت که «تا زمانی که مشارکت و همکاری کارکنان صف را بدست نیاورید، کیفیت بهبود نخواهد یافت» تغییر یابد در هر سطح از سازمان آغاز گردد.
این فرآیند نمی تواند در سطوح عالی سازمان شروع شود و به سطوح پایینتر انتقال یابد همچنانکه نمی تواند از سطوح صفی شروع شده و سطوح بالاتر سازمان را درگیر سازد.
گروه ها باید بصورت همزمان با کارکنان در کلیه سطوح کار کرده و نیازهای اطلاعاتی و آموزشی مورد نیاز را برایشان فراهم سازند.
این اطلاعات و آموزشها دربر گیرندهی مواردی است که کارکنان در حین تغییر بدانها نیاز دارند.
این نگرش هماهنگ با فرضیه ماست که بیان می دارد رویکرد گروهی بهترین ابزار برای سازماندهی و تاثیر بر تغییر سازمانی موفقیت آمیز می باشد.
ذینفعان، نمایندگان همهی گروههایی هستند که به گونهایی تحت تاثیر واقع شدهاند.
هر گروه باید در فرایند تصمیم گیری که تغییر را تحت تاثیر قرار میدهد، درگیر شود.
بسیاری از ذی نفعان در کمیته راهبری تغییر، شعبات نمایندگی و بخشها در کل سازمان مشارکت دارند.
کمیته در کل دربرگیرنده: مدیریت ارشد ناظران بخشهایی که تحت تاثیر واقع شده اند مدیر تغییر که کمیته راهبری تغییر را هدایت می کند تجزیه و تحلیل گر عملکرد و پرورش که می تواند نیازهای پرورشی سیستم های جدید نشات گرفته از ابتکار تغییر را تعیین نماید.
نمایندگان منابع انسانی که میتوانند مراتب و درجات افرادی را که در سیستمهای جدید فعالیت خواهند کرد و آن ها این را که از سیستم خا
کلمات کلیدی : دانلود عوامل و کارگزاران تغییر 16 ص;تحقیق عوامل و کارگزاران تغییر 16 ص;مقاله عوامل و کارگزاران تغییر 16 ص;عوامل و کارگزاران تغییر 16 ص
بازدید : 80 نفر
فرمت : zip
سایز : 16 کیلو بایت
صفحات : 17
مقاله تعمیر تلویزیون (تیونرها)
پاورپوینت مقاله مدولاسیون های دیجیتال
دانلود فیبر نوری 20 ص
دانلود آزمایشات الکترونیک 33 ص
دانلود آزمایش قانون اهم 5 ص
دانلود آزمایش مقاومت 5 ص
دانلود آشنایی با ساختمان و عملكرد نیمه هادی دیود و ترانزیستور 35 ص
دانلود ابزار برقی نیمه هادی 57 ص
دانلود اصول كلی رادار و عملكرد آن 56 ص.DOC
دانلود الكتریسیته و مغناطیس 13 ص.DOC
دانلود الکترونیک 20 ص.DOC
دانلود انواع الكتروموتورهای جریان مستقیم و الكتروموتورهای اونیور سال 30 ص
دانلود اینورتر 170 ص
دانلود تاریخچه مخابرات 33 ص
دانلود ترانسفورماتور های جریان 50 ص
دانلود ترجمه درس الکترونیک صنعتی 50 ص
دانلود مقاله پروژه ساختمان بتن ارمه
خلاصه رفتار سازمانی هرسی بلانچارد
دانلود مقاله جایگاه توبه در قرآن و احادیث
دانلود مقاله تفاوت خواب و مرگ
دانلود مقاله اعاده دادرسی (23صفحه)
دانلود تحقیق آموزش کامل کره تراشی
پروژه کامل اتوکد با موضوع پل رودخانه
جهانگردی در جهان
نمونه سوال پایان ترم مدیریت ساخت دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
دانلود مقاله نگاهی به گمرک ایران
دانلود مقاله با موضوع سخرانی
دانلود پاورپوینت بررسی معماری دوره ی صفوی
پاورپوینت آشنایی با اکولوژی محیطهای مختلف (بیوم ها)
دانلود پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسأله (فصل چهارم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)
دانلود مقاله روانشناسی تربیت