پاورپوینت مدیریت و فرهنگ کسب وکار
گروه فایل کاربردی
توضیحات :
بازارگرایی :گرایش به بازار و نیازهای مشتری كه اولین ویژگی بازاریابی جدید است به عنوان یك فرهنگ و بینش پذیرفته شود .
بازارشناسی : شناخت بازار تلاشی نظام مند است برای گردآوری ، ضبط و ثبت اطلاعات مربوط به همه اجزای تشكیل دهنده نظام بازار مانند خریداران بالقوه و بالفعل ، فروشندگان ، واسطه های گوناگون ، رقبا ، سازمانهای تسهیلاتی و خدماتی و در نهایت همه عواملی كه بر نظام بازار تاثیر دارند .
بازاریابی : بخش بندی یا تقسیم بازارها و تعیین محصولات شركت برای مناسبترین بازارها .
بازارسازی : نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده از عوامل قابل كنترل بازاریابی (محصول، قیمت ، توزیع و پیشبرد فروش )
کلمات کلیدی : پاورپوینت مدیریت و فرهنگ کسب وکار;دانلود پاورپوینت مدیریت و فرهنگ کسب وکار;مدیریت و فرهنگ کسب وکار;کسب وکار

بازدید : 71 نفر
فرمت : ppt
سایز : 933 کیلو بایت
صفحات : 65