دانلود رابطه من و مشتریانم 12 نحوه برخورد با مشتری
گروه فایل کاربردی
توضیحات :
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 11 صفحه
رابطة من و مشتریانم چكیده این مقاله به نگرش و فنون برخورد با مشتری میپردازد و نكات سودمندی برای كسب و كارهای كوچك ارائه میكند.
منبع : روزنامه همشهری، پنجشنبه 3 شهریور 1384، سال سیزدهم، شماره 3783 ، صفحه 10.
توضیح : این مقاله با عنوان «چگونه فروشنده موفقی شویم؟
» در منبع مذكور منتشر شده است.
كلیدواژه : مشتری؛ ارتباط با مشتری؛ جلب مشتری مقدمه كسب و كارهای كوچك معمولاً با مشكلات زیادی روبه رو میشوند.
برای مثال، شخصی كه كار دو، سه یا چهار نفر را به تنهایی انجام میدهد، مسلم است كه در كارش با مشكلات زیادی روبه رو میشود چرا كه همزمان باید مشتریان را ملاقات كند، محصولاتش را بفروشد و در سمینارهای مختلف شركت كند.
جرالد كین درباره انجام دادن تجارت یك نفره به شوخی میگوید: «آقا بالاسر خود بودن خوب است، چرا كه هم میتوانید فقط نصف روز كار كنید و یا در روز دوازده ساعت سر كار باشید».
نكتهای كه باید تمام كاسبان و تاجران به آن توجه كنند این است كه باید در زمان بسیار محدودی كارها و وظایف بسیاری انجام دهند و البته باید از حداقل كار بهترین نتیجه لازم را بگیرند یعنی كارشان باید بیشترین بهره داشته باشد.
اما برای اینكه از كمترین زمان بهترین استفاده را برد چه باید كرد؟
اگر شما دوست دارید كه برنامهها و كارهایتان را به سریعترین و بهترین نحو انجام دهید بهتر است كه به نكاتی كه در این مقاله به آن اشاره میشود خوب توجه كنید و آنها را در رأس كارهایتان قرار دهید.
البته برای اینكه خواندن این مقاله خسته كننده نباشد این نكات به صورت پرسش و پاسخ آمده است و فایده دیگر آن این است كه به خاطر سپردن نكات آسانتر میشود.
پرسش اول چگونه میتوانم مشتریان بیشتری بگیرم؟
پاسخ: گاهی اوقات برای جلب مشتریان بیشتر لازم است كه كارهایی را كه تاكنون برای این كار انجام دادهایم، متوقف كنیم.
گاهی اوقات باید از روشهای مؤثری برای این كار استفاده كرد.
البته روشهای استانداردی برای جلب مشتریان وجود دارد و نیز روشهای غیراستاندارد دیگر.
اما این نكته را به خاطر داشته باشید: یك روش را بارها و بارها امتحان كنید.
اگر انتظار داشته باشید كه نتایج منفی به همراه داشته باشد پول و انرژی خود را از دست دادهاید.
بنابراین آنچه كه باید انجام دهید فقط كار كردن نیست.
ذهنتان را متوجه اهداف و كارهای دیگر كنید.
همان طور كه پیشتر اشاره شد گاهی اوقات راه حل مشكل این نیست كه چه كار دیگر باید انجام داد بلكه این است كه برای گرفتن مشتریان بیشتر انجام چه كارهایی را باید متوقف كرد.
نكته مهمی كه باید به ذهن بسپارید این است كه قوانین و مقررات نامرئی در جهان وجود دارند.
حتی اگر شخصی با ذهنیت متافیزیكی نباشید، میتوانید ببینید كه نیروهای نامرئی بسیاری در زندگیهای ما وجود دارد.
الكتریسیته، نور، گرما و غیره.
یك بذر را در نظر بگیرید: به محض آنكه در دل خاك كاشته میشود، نیروهای نامرئی دست به كار میشوند و آن را به یك گیاه، درخت یا بوته تبدیل میكنند.
تمام این نیازها چیزهای بسیار اساسی هستند كه به بذر كمك میكند كه قسمتهای دیگری به آن اضافه شود و باصطلاح رشد و نمو كند.
اما بیشتر مردم ف
کلمات کلیدی : دانلود رابطه من و مشتریانم نحوه برخورد با مشتری;تحقیق رابطه من و مشتریانم نحوه برخورد با مشتری;مقاله رابطه من و مشتریانم نحوه برخورد با مشتری;رابطه من و مشتریانم نحوه برخورد با مشتری
بازدید : 73 نفر
فرمت : zip
سایز : 12 کیلو بایت
صفحات : 11
دانلود شناخت بازار اوكراین و راههای دستیابی به آن 31 ص
دانلود هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار 18 ص
دانلود بازارایابی 10 ص
دانلود رشد استراتژیک از طریق بازارهای خارجی 20 ص.WBK
دانلود سر نخ گمشده تبلیغات 21 ص
دانلود فلسفه مدیریت بازاریابی 28 ص
دانلود موضوعاتی که بر توانایی هماهنگی وکنترل تصمیمات بازاریابی بین المللی اثر می گذارند 20 ص.DOC
دانلود موفقیت مدیران بازاریاب
دانلود تحقیق جهانی شدن بازار 25 ص
دانلود تحقیق نقش دولت در تجارت 15 ص
دانلود تحقیق نگاهی به نرخ ارز 13 ص
سوالات امتحانی مبانی بانکداری
پاورپوینت مدیریت بازاریابی و تبلیغات
پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات
پاورپوینت شرکتهای تأمین سرمایه و کارکرد آنها در بازار سرمایه
دانلود مقاله پروژه ساختمان بتن ارمه
خلاصه رفتار سازمانی هرسی بلانچارد
دانلود مقاله جایگاه توبه در قرآن و احادیث
دانلود مقاله تفاوت خواب و مرگ
دانلود مقاله اعاده دادرسی (23صفحه)
دانلود تحقیق آموزش کامل کره تراشی
پروژه کامل اتوکد با موضوع پل رودخانه
جهانگردی در جهان
دانلود مقاله نگاهی به گمرک ایران
دانلود مقاله با موضوع سخرانی
دانلود پاورپوینت بررسی معماری دوره ی صفوی
پاورپوینت آشنایی با اکولوژی محیطهای مختلف (بیوم ها)
دانلود پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسأله (فصل چهارم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)
دانلود مقاله روانشناسی تربیت