دانلود بازارایابی 10 ص
گروه فایل کاربردی
توضیحات :
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 11 صفحه
بازارایابی تاثیر فرهنگ بازارایابی را به سورضه ی و موثر بودن بازاریابی تعیین نماید، در حالیکه سایز شرکنپت خصوصی و حیطه جغرافیایی را ثابت نگاه میدارد.
تحت شرکتها، براساس قدرت فرهنگ بازایابی در شرکت، به گروههایی دسته بندی می شوند و سه دسته مجزا و مشخص نتیجه می شود که عبارتند از: شرکت هایی با یک فرهنگ بازاریابی و بسیار قوی و مستحکم،( طبق مقیاس های نکته ای 20/2 تا 1) شرکت هایی با یک فرهنگ«قوی»( از 3 تا 21/2).
شرکتهایی با یک فرهگ « تا حدیقوی و مستحکم» ( از 6 تا 1/3) داده های مندرج در جدول V فمیانگین گروها و تست های F را برای چهار بهد موثر بودن و سودمندی بازاریابی، آشکار می سازد.
ستون نخست ارزشهایF و Fmc ، نتایج برای تست های طراحی تک فاکتوری برای اثرت فرهنگ بازاریابی به تنهایی را نشان می دهند.
ستون دوم، Fcm/s ،ارزش های شرطیF به مینای تأثیر فرهنگ بازاریابی پس از خارج ساختن یا تنظیم کردن برای اثرات سایز شرکت را نشان میدهد.
ستون دوم،Fmc/gs ، تست های F برای فرهنگ بازاریابی پس از خارج کردن تأثیرات حیطه جغرافیایی را نشان میدهد.
اینطوری مشخص شد که نتایج بسیار پر اهمیت و زیاد برای طراحی تک فاکتوری و نیز برای تست های شرطی بوده است پس از خارج ساختن سایز شرکت و حیطه جغرافیایی یا تنظیم سازی آنها.
تأثیر پر اهمیت و معنا دار فرهنگ بازاریابی: تفاوت های مهم و معنا دار بین شرکت ها بنا به اهمیت بسیار زیاد، بالا و متوسطی که برای فرهنگ بازاریابی قایل هستند، برای هر یک از آیتم های موثر بودن بازاریابی، برای طراحی تک فاکتور می باشد.
تأثیر مهم فرهنگ بازاریابی به هر مولفه موثر بودن آن پس از کنار گذاشتن اثرات حیطه جغرافیایی و سایز شرکت، باقی ماند کهH3 H2 را حمایت می کند.
این یافته ها برای رابطه بسیار قوی بین فرهنگ بازار یابی و موثر بودن برای شرکت های خدماتی و کنترل امتیاز قابل می شوند.
خلاصه و مشکلات سرپرستی: خلاصه: نتایج این مطالعه را نشان می دهد که بین نوع فرهنگ بازاریابی که یک شرکت خدماتی دارد و درجه موثر بودن بازاریابی آن شرکت، یک رابطه مثبت قوی وجود دارد.
حتی وقتی اثرات امکانپذیر سایز شرکت و حیطه جغرافیایی راکت را بگذاریم، این رابطه بین فرهنگ و موثر بودن آن، معنا دار باق خواهد ماند.
به عبارت دیگر، تعداد کار در یک سازمان خدماتی خاص کار می کنند( مثلاً 5 یا500) و حیطه جغرافیایی شرکت ( مثلاً محلی است یا جهانی) به طور معنا دار، تأثیراتی که فرهنگ،موثر بودن دارد و احتمال و میانه سازی نی کنند.
در حالیکه هر مولفه از موثر بودن، صادرات یکمولفه فرهنگ خاص( کیفیت خدمات) معمولاً به مولفه موثر بودن بستگی دارند که به آن مربوط هستند.
حمایت از تئوری ها: این یافته ها ارش بازار مبنی بر پایداری حمایت به عمل می آورند به علاوه، یافته های این تحقیق با مطالعه ای که رابطه معنا دار بین فرهنگ بازاریابی و سود دهی و اهمیت فرهنگ بازاریابی و ساز مانی را گزارش داده است، همخوانی دارند.
با اینحال ،حمایت از تئوری ها و یافته ها در کل برای بازاریاب های شرکت های خدمات چه معنا داریدارد؟
مشکلات سرپرستی: اولین مشکلی که این بررسی برای مدیران شرکتهای خدمات قابل است این می باشد که یک فرهنگ بازاریابی مجزا و مختص ممکن اس
کلمات کلیدی : دانلود بازارایابی 10 ص;تحقیق بازارایابی 10 ص;مقاله بازارایابی 10 ص;بازارایابی 10 ص
بازدید : 77 نفر
فرمت : zip
سایز : 13 کیلو بایت
صفحات : 11
دانلود رابطه من و مشتریانم 12 نحوه برخورد با مشتری
دانلود شناخت بازار اوكراین و راههای دستیابی به آن 31 ص
دانلود هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار 18 ص
دانلود رشد استراتژیک از طریق بازارهای خارجی 20 ص.WBK
دانلود سر نخ گمشده تبلیغات 21 ص
دانلود فلسفه مدیریت بازاریابی 28 ص
دانلود موضوعاتی که بر توانایی هماهنگی وکنترل تصمیمات بازاریابی بین المللی اثر می گذارند 20 ص.DOC
دانلود موفقیت مدیران بازاریاب
دانلود تحقیق جهانی شدن بازار 25 ص
دانلود تحقیق نقش دولت در تجارت 15 ص
دانلود تحقیق نگاهی به نرخ ارز 13 ص
سوالات امتحانی مبانی بانکداری
پاورپوینت مدیریت بازاریابی و تبلیغات
پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات
پاورپوینت شرکتهای تأمین سرمایه و کارکرد آنها در بازار سرمایه
دانلود مقاله پروژه ساختمان بتن ارمه
خلاصه رفتار سازمانی هرسی بلانچارد
دانلود مقاله جایگاه توبه در قرآن و احادیث
دانلود مقاله تفاوت خواب و مرگ
دانلود مقاله اعاده دادرسی (23صفحه)
دانلود تحقیق آموزش کامل کره تراشی
پروژه کامل اتوکد با موضوع پل رودخانه
جهانگردی در جهان
دانلود مقاله نگاهی به گمرک ایران
دانلود مقاله با موضوع سخرانی
دانلود پاورپوینت بررسی معماری دوره ی صفوی
پاورپوینت آشنایی با اکولوژی محیطهای مختلف (بیوم ها)
دانلود پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسأله (فصل چهارم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)
دانلود مقاله روانشناسی تربیت