دانلود موضوعاتی که بر توانایی هماهنگی وکنترل تصمیمات بازاریابی بین المللی اثر می گذارند 20 ص.DOC
گروه فایل کاربردی
توضیحات :
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 22 صفحه
مقدمه شرکتهای بین المللی در زمینه هماهنگی و کنترل فعالیتهای شعب، واسطه ها و زیر مجموعه های خارجی خود با مشکل مواجه هستند.
 گاهی اوقات صادرکنندگان حتی نمی دانند که محصولاتشان در کدام کشور به فروش میرود.
 پراکندگی جغرافیایی زیاد شعب شرکت امر هماهنگی و کنترل را به اندازه کافی دشوار می کند، ولی وقتی دفاتر فروش، بازاریابی و حتی مراکز تولید هم هزاران کیلومتر با یکدیگر فاصله دارند برنامه ریزی و کنترل متمرکز و قوی فعالیتها بسیار سختتر می شود.
 در چنین شرایطی عدم تمرکز در برخی تصمیم گیری ها اجتناب ناپذیر، است حتی زمانیکه مدیریت یک استراتژی واحد را برای همه بخشهای عملیات ترجیح می دهد و مسئولیتهای هماهنگی و برنامه ریزی را به بالاترین سطوح مدیریت واگذار می کند.
 در این فصل موضوعاتی را که بر توانایی هماهنگی وکنترل تصمیمات بازاریابی بین المللی اثر می گذارند، بررسی می کنیم.
 اولین عامل نقش بازارهای خارجی در رشد استراتژیک شرکتهای بین المللی است.
 در ادامه در مورد دامنه مطلوب تمرکز در تصمیم گیری های بازاریابی بحث می کنیم.
 این موضوع بطور مختصر در فصل 8 بیان شد، اما در این فصل بیشتر از (به جای) تخصیص مسئولیت تصمیم موضوع را از نقطه نظر کنترل و هماهنگی مورد بررسی قرار می دهیم.
 سپس متغیرهایی که تمرکز استراتژیک بر تلاشهای توسعه خارجی شرکت را فراهم می کنند، اشاره می کنیم.
 در این قسمت، شایستگی های نسبی تنوع بازار و تمرکز بازار را به عنوان استراتژیهای توسعه مرور می کنیم، و بعد نشان میدهیم که چگونه می توانید از تحلیل محصول – بازار برای انتخاب یک استراتژی مناسب استفاده کنید.
 مبحث بعدی، برنامه ریزی در شرکتهای چند ملیتی خواهد بود.
 که با تحقیقی در زمینه عوامل رقابتی، نظیر چرخه عمر محصول بین المللی، روابط هزینه – حجم، که استراتژیهای بازاریابی بین المللی را تحت تاثیر قرار می دهند همراه است.
 در پایان، به بحث در مورد فرآیندهای توسعه و بهینه سازی استراتژی بازارهای بین المللی خواهیم پرداخت.
 در این زمینه، چک لیستی برای حوزه های تصمیم گیری استراتژیک ارائه خواهیم کرد، که با جزئیاتی در مورد توسعه یک برنامه بازاریابی در (ضمیمه A) همراه است.
 رشد استراتژیک از طریق بازارهای خارجی اولین تصمیم یک شرکت داخلی، تصمیم در مورد ورود یا عدم ورود به بازارهای خارجی است.
 عوامل متعددی می توانند ورود به بازارهای خارجی را به  عنوان یک استراتژی جدید یا گسترش یافته مطلوب جلوه دهد.
 این عوامل شامل نرخهای رشد بالاتر، رقابت کمتر، سودهای بیشتر، تنوع بازارها و محصولات، گریز از اقتصاد داخلی ضعیف، محرکهای مالیاتی، و مراحل مختلف در چرخه عمر محصول است.
 البته همزمان عوامل نامطلوبی نیز وجود دارند، مثل موانع تجاری و کنترلهای صادرات، پیچیدگی ها و خط قرمزهای موجود در صادرات، قوانین و محدودیتهای دولتی (شامل قواعد ضد تراست، قوانین مالیاتی و اعطای امتیاز)، ریسک بیشتر و خط همیشگی سلب مالکیت (تصاحب اموال) در برخی کشورها.
 رشد استراتژیک را در یک مورد یا بیشتر از این سه جهت ممکن می توان جستجو کرد: رشد متمرکز، رشد یکپارچه و یا تنوع.
 رشد متمرکز شامل نفوذ در بازارهای داخلی بوسیله محصولات داخلی، تولید بازارهای جدید برای محصولات فع
کلمات کلیدی : دانلود موضوعاتی که بر توانایی هماهنگی وکنترل تصمیمات بازاریابی بین المللی اثر می گذارند 20 صDOC;تحقیق موضوعاتی که بر توانایی هماهنگی وکنترل تصمیمات بازاریابی بین المللی اثر می گذارند 20 صDOC;مقاله موضوعاتی که بر توانایی هماهنگی وکنترل تصمیمات بازاریابی بین المللی اثر می گذارند 20 صDOC;موضوعاتی که بر توانایی هماهنگی وکنترل تصمیمات بازاریابی
 
      
      
      بازدید : 89 نفر
فرمت : zip
سایز : 15 کیلو بایت
صفحات : 22
 دانلود رابطه من و مشتریانم 12 نحوه برخورد با مشتری
      دانلود رابطه من و مشتریانم 12 نحوه برخورد با مشتری
       دانلود شناخت بازار اوكراین و راههای دستیابی به آن 31 ص
      دانلود شناخت بازار اوكراین و راههای دستیابی به آن 31 ص
       دانلود هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار 18 ص
      دانلود هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار 18 ص
       دانلود بازارایابی 10 ص
      دانلود بازارایابی 10 ص
       دانلود رشد استراتژیک از طریق بازارهای خارجی 20 ص.WBK
      دانلود رشد استراتژیک از طریق بازارهای خارجی 20 ص.WBK
       دانلود سر نخ گمشده تبلیغات 21 ص
      دانلود سر نخ گمشده تبلیغات 21 ص
       دانلود فلسفه مدیریت بازاریابی 28 ص
      دانلود فلسفه مدیریت بازاریابی 28 ص
       دانلود موفقیت مدیران بازاریاب
      دانلود موفقیت مدیران بازاریاب
       دانلود تحقیق جهانی شدن بازار 25 ص
      دانلود تحقیق جهانی شدن بازار 25 ص
       دانلود تحقیق نقش دولت در تجارت 15 ص
      دانلود تحقیق نقش دولت در تجارت 15 ص
       دانلود تحقیق نگاهی به نرخ ارز 13 ص
      دانلود تحقیق نگاهی به نرخ ارز 13 ص
       سوالات امتحانی مبانی بانکداری
      سوالات امتحانی مبانی بانکداری
       پاورپوینت مدیریت بازاریابی و تبلیغات
      پاورپوینت مدیریت بازاریابی و تبلیغات
       پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات
      پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات
       پاورپوینت شرکتهای تأمین سرمایه و کارکرد آنها در بازار سرمایه
      پاورپوینت شرکتهای تأمین سرمایه و کارکرد آنها در بازار سرمایه
       دانلود مقاله پروژه ساختمان بتن ارمه
      دانلود مقاله پروژه ساختمان بتن ارمه
       خلاصه رفتار سازمانی هرسی بلانچارد
      خلاصه رفتار سازمانی هرسی بلانچارد
       دانلود مقاله جایگاه توبه در قرآن و احادیث
      دانلود مقاله جایگاه توبه در قرآن و احادیث
       دانلود مقاله تفاوت خواب و مرگ
      دانلود مقاله تفاوت خواب و مرگ
       دانلود مقاله اعاده دادرسی (23صفحه)
      دانلود مقاله اعاده دادرسی (23صفحه)
       دانلود تحقیق آموزش کامل کره تراشی
      دانلود تحقیق آموزش کامل کره تراشی
       پروژه کامل اتوکد با موضوع پل رودخانه
      پروژه کامل اتوکد با موضوع پل رودخانه
       جهانگردی در جهان
      جهانگردی در جهان
       دانلود مقاله نگاهی به گمرک ایران
      دانلود مقاله نگاهی به گمرک ایران
       دانلود مقاله با موضوع سخرانی
      دانلود مقاله با موضوع سخرانی
       دانلود پاورپوینت بررسی معماری دوره ی صفوی
      دانلود پاورپوینت بررسی معماری دوره ی صفوی
       پاورپوینت آشنایی با اکولوژی محیطهای مختلف (بیوم ها)
      پاورپوینت آشنایی با اکولوژی محیطهای مختلف (بیوم ها)
       دانلود پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسأله (فصل چهارم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)
      دانلود پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسأله (فصل چهارم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)
       دانلود مقاله روانشناسی تربیت
      دانلود مقاله روانشناسی تربیت