دانلود موفقیت مدیران بازاریاب
گروه فایل کاربردی
توضیحات :
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 30 صفحه
فهرست عنوان صفحه  چکیده مقدمه نام تجاری مدیریت نام تجاری بیانیه مأموریت تدوین، ارزیابی و انتخاب استراتژی تدوین راهبرد نام تجاری ابعاد نام تجاری ماتریس استراتژی های نام تجاری ارزش نام تجاری ارزش مالی نام تجاری محاسبة ارزش نام تجاری ارزیابی ارزش نام تجاری شواهدی بر ارزش نام تجاری نتیجه گیری منابع 1 2 3 4 5 9 10 12 15 17 19 19 20 21 22 25   چکیده  دراین مقاله به منظور ارائه راهکار برای موفقیت مدیران بازاریابی در دستیابی به اهداف نام تجاری(Brand ) و همچنین اثربخشی تلاشهایی( از قبیل موضع یابی، تبلیغات و .
.
.
.
) که در جهت ارتقای ارزش Brand صورت می گیرد مفهوم مدیریت نام تجاری در مؤسسات تولیدی را مطرح کرده ایم.
 مدیریت نام تجاری در مجموع تلاش دارد تا با هدف گذاری، برنامه ریزی، اجرا و کنترل، برای نام تجاری ایجاد ارزش کند و سپس در جهت حفظ و ارتقای ارزش آن بکوشد.
 دراین مقاله با دیدگاه بلندمدت و راهبردی به ارائه شیوة مدیریت نام تجاری پرداخته ایم.
 مقدمه  مشکلاتی که امروزه مدیران بازاریابی را به خود مشغول کرده، عبارت است از آن که تلاش آنها برای خلق و نگهداری Brand فاقد برنامه ریزی های لازم بوده بدلیل عدم شناخت ویژگی های نام تجاری و عدم شناخت روشهای صحیح مدیریت نام تجاری نمی توانند بصورت اثربخشی، محصول را با نام تجاری پیوند بزنند.
 اغلب مدیران بازاریابی و یا مدیران Brand، مفاهیم بازاریابی ر از قبیل شناخت نیازهای مشتری، موضع یابی، فعالیت های ترفیعی و تبلیغاتی بخوبی میدانند و تجربه فراوانی در اجرای آنها دارند اما در مجموع آن چه آنها را در بازاریابی محصولات و خدمات دچار مشکل می کند آن است که نمی توانند مفاهیم بازاریابی را در راه ارتقای ارزش نام تجاری بکار گیرند.
این همه از آنجا ناشی می شود که آنها شناخت درستی از نام تجاری بعنوان یکی از مهمترین دارائیهای نامشهود شرکت ندارند و برداشت آنها از دارایی صرفاً شامل چیزهایی است که درنظر می آید و قابل لمس است همانگونه که علم مدیریت سازمان می تواند مدیران مؤسسات تولیدی را با استفاده از ابزارهای مدیریتی نظیر هدف گذاری، برنامه ریزی، همآهنگی، بسیج منابع و امکانات و کنترل یاری دهد تا به اهداف سازمان دست یابد.
 علم مدیریت Brand نیز مدیران را قادر می سازد تا برنامه ریزی مدیریتی صحیحی در راستای دستیابی به اهداف نام تجاری بکنند، بگونه ای که بدون به هدردادن منابع، میزان دستیابی به اهداف بیشینه شود.
 نام تجاری  شاید بتوان فت که بارزترین مهارت حرفه ای بازریابان، قابلیت توانایی آنها در ایجاد، حفظ، مراقبت و ارتقای نام تجاری(Brand ) است.
 تعیین نام تجاری هنر و بنیان بازاریابی است.
 نام تجاری سبب شناسایی فروشنده یا سازنده می شود.
 نام تجاری می تواند یک نام، یک علامت تجاری، نشان و یا سمبل دیگر باشد.
 فروشنده براساس قانون علامت تجاری حق استفاده همیشگی از نام تجاری را در اختیار دارد.
 بدین ترتیب نام های تجاری جدای از دارائیهایی نظیر مجوز بهره برداری، حق چاپ، و غیره هستند که از مدت زمان اعتبار خاصی برخوردارند.
 یک نام تجاری تعهد دائمی یک فروشنده برای ارائه مجموعه ای از ویژگی های، مزایا و خدمات خاصی برای خریداران را الزام می  کند.
 بهترین نامهای
کلمات کلیدی : دانلود موفقیت مدیران بازاریاب;تحقیق موفقیت مدیران بازاریاب;مقاله موفقیت مدیران بازاریاب;موفقیت مدیران بازاریاب
 
      
      
      بازدید : 85 نفر
فرمت : zip
سایز : 22 کیلو بایت
صفحات : 30
 دانلود رابطه من و مشتریانم 12 نحوه برخورد با مشتری
      دانلود رابطه من و مشتریانم 12 نحوه برخورد با مشتری
       دانلود شناخت بازار اوكراین و راههای دستیابی به آن 31 ص
      دانلود شناخت بازار اوكراین و راههای دستیابی به آن 31 ص
       دانلود هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار 18 ص
      دانلود هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار 18 ص
       دانلود بازارایابی 10 ص
      دانلود بازارایابی 10 ص
       دانلود رشد استراتژیک از طریق بازارهای خارجی 20 ص.WBK
      دانلود رشد استراتژیک از طریق بازارهای خارجی 20 ص.WBK
       دانلود سر نخ گمشده تبلیغات 21 ص
      دانلود سر نخ گمشده تبلیغات 21 ص
       دانلود فلسفه مدیریت بازاریابی 28 ص
      دانلود فلسفه مدیریت بازاریابی 28 ص
       دانلود موضوعاتی که بر توانایی هماهنگی وکنترل تصمیمات بازاریابی بین المللی اثر می گذارند 20 ص.DOC
      دانلود موضوعاتی که بر توانایی هماهنگی وکنترل تصمیمات بازاریابی بین المللی اثر می گذارند 20 ص.DOC
       دانلود تحقیق جهانی شدن بازار 25 ص
      دانلود تحقیق جهانی شدن بازار 25 ص
       دانلود تحقیق نقش دولت در تجارت 15 ص
      دانلود تحقیق نقش دولت در تجارت 15 ص
       دانلود تحقیق نگاهی به نرخ ارز 13 ص
      دانلود تحقیق نگاهی به نرخ ارز 13 ص
       سوالات امتحانی مبانی بانکداری
      سوالات امتحانی مبانی بانکداری
       پاورپوینت مدیریت بازاریابی و تبلیغات
      پاورپوینت مدیریت بازاریابی و تبلیغات
       پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات
      پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات
       پاورپوینت شرکتهای تأمین سرمایه و کارکرد آنها در بازار سرمایه
      پاورپوینت شرکتهای تأمین سرمایه و کارکرد آنها در بازار سرمایه
       دانلود مقاله پروژه ساختمان بتن ارمه
      دانلود مقاله پروژه ساختمان بتن ارمه
       خلاصه رفتار سازمانی هرسی بلانچارد
      خلاصه رفتار سازمانی هرسی بلانچارد
       دانلود مقاله جایگاه توبه در قرآن و احادیث
      دانلود مقاله جایگاه توبه در قرآن و احادیث
       دانلود مقاله تفاوت خواب و مرگ
      دانلود مقاله تفاوت خواب و مرگ
       دانلود مقاله اعاده دادرسی (23صفحه)
      دانلود مقاله اعاده دادرسی (23صفحه)
       دانلود تحقیق آموزش کامل کره تراشی
      دانلود تحقیق آموزش کامل کره تراشی
       پروژه کامل اتوکد با موضوع پل رودخانه
      پروژه کامل اتوکد با موضوع پل رودخانه
       جهانگردی در جهان
      جهانگردی در جهان
       دانلود مقاله نگاهی به گمرک ایران
      دانلود مقاله نگاهی به گمرک ایران
       دانلود مقاله با موضوع سخرانی
      دانلود مقاله با موضوع سخرانی
       دانلود پاورپوینت بررسی معماری دوره ی صفوی
      دانلود پاورپوینت بررسی معماری دوره ی صفوی
       پاورپوینت آشنایی با اکولوژی محیطهای مختلف (بیوم ها)
      پاورپوینت آشنایی با اکولوژی محیطهای مختلف (بیوم ها)
       دانلود پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسأله (فصل چهارم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)
      دانلود پاورپوینت تصمیم گیری و حل مسأله (فصل چهارم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)
       دانلود مقاله روانشناسی تربیت
      دانلود مقاله روانشناسی تربیت