دانلود سر نخ گمشده تبلیغات 21 ص
گروه فایل کاربردی
توضیحات :
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 21 صفحه
سر نخ گمشده تبلیغات چكیده سازمانها و شركتها همواره با محدودیت منابع مواجه بوده و هستند.
بدلیل وجود این محدودیت ها استفاده بهینه از منابع برای آنها ضروری می باشد.
آنچه كه یك شركت را از سایر رقبایش متمایز می سازد، استفاده مناسب از منابع در دسترس میباشد.
یكی از مهمترین منابع سازمانها بودجه در اختیار آنها است كه معمولاً یكی از اقلام این بودجه به تبلیغات شركتها اختصاص مییابد.
در اغلب شركتها این بودجه بصورت درصدی از فروش تعیین شده و هزینه می شود.
ولی عموماً سازمانها كمتر به اثربخشی تبلیغات خود توجه مینمایند.
در نتیجه ممكن است علیرغم صرف هزینههای زیاد، به نتایج مطلوب دست پیدا نكنند.
لذا برای اطمینان كافی از اثر بخشی تبلیغات، قبل از صرف هزینههای آن میبایست اقداماتی صورت پذیرد كه از مهترین آنها می توان به هدف گذاری تبلیغات اشاره كرد.
كلیدواژه : تبلیغات ؛ بازاریابی ؛ هدفگذاری ؛ فروش 1- مقدمه یكی از ابزارهای مهم ارتباطی در كسب و كار، تبلیغات میباشد.
موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از سازمانها و شركتها در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنهاست.
لذا بدلیل اهمیت و نقش مهم این امر، هرساله شاهد بالا رفتن بودجه تبلیغاتی در سازمانها و شركتها میباشیم.
اما پرداختن به امورتبلیغاتی برای بسیاری از سازمانها تبدیل به یك عادت شده است بطوریكه معمولاً بدون در نظر گرفتن نتایج حاصل از تبلیغات سال گذشته، بودجه بیشتری برای تبلیغات سال بعد خود تصویب نموده و هزینه مینمایند.
تصمیم راجع به انتخاب رسانه و پیام نیز عموماً بدون بررسیهای كافی اتخاذ میشود.
پر واضح است كه در چنین شرایطی تبلیغ دهنده بدون اطمینان لازم از اثربخشی تبلیغات خود، برای آن هزینههای بسیاری صرف میكند.
از طرف دیگر مشاورین و شركتهای تبلیغاتی نیز كمتر در مقام پاسخگویی در مقابل عملكرد خود قرار میگیرند چرا كه اصولاً از ابتدا برای تبلیغ دهنده مشخص نبوده كه هدف از صرف هزینه برای تبلیغ خود چه بوده است.
معمولاً كوچكترین تغییرات، بعنوان مثال در فروش شركت یا دیدگاه مردم نسبت به یك نام تجاری كافی است كه تبلیغ دهنده را از اثر بخشی تبلیغ خود مطمئن سازد.
در هر صورت هر تبلیغ دهندهای اقدام به تخصیص بودجه لازم و انتخاب پیام و رسانه برای تبلیغ خود خواهد نمود اما سوال اینجاست كه كدام تبلیغ و در چه رسانهای و با چه بودجهای شركتها و سازمانها را به اهداف خود نزدیكتر میسازد؟
برای پاسخ به این سوال میبایست مقایسهای از یك طرف بین شركتهای تبلیغاتی و از طرف دیگر ما بین رسانههای مختلف انجام پذیرد.
اما برای هر مقایسه، شاخصهایی مورد نیاز است و در حقیقت این شاخصها هستند كه نشان دهنده عملكرد یك رسانه نسبت به رسانهای دیگر و یا یك شركت تبلیغاتی در مقایسه با شركت دیگر میباشند.
شاخصهای مورد استفاده برای این منظور در واقع همان نتایج مورد انتظار تبلیغ دهنده میباشند.
بطور كلی میتوان گفت كه هر شركت تبلیغاتی و یا رسانهای كه تبلیغ دهنده را به اهداف تبلیغاتی خود نزدیكتر سازد انتخاب مناسبتری تلقی خواهد شد.
از این جا میتوان به نقش و اهمیت تعیین هدف در برنامهریزی تبلیغاتی یك شركت پی برد.
چرا كه قبل از هر اقدامی تبلی
کلمات کلیدی : دانلود سر نخ گمشده تبلیغات 21 ص;تحقیق سر نخ گمشده تبلیغات 21 ص;مقاله سر نخ گمشده تبلیغات 21 ص;سر نخ گمشده تبلیغات 21 ص

بازدید : 79 نفر
فرمت : zip
سایز : 16 کیلو بایت
صفحات : 21