پاورپوینت آمیزه های بازاریابی
گروه فایل کاربردی
توضیحات :
آمیزه بازاریابی به عنوان ابزار مؤثر بنگاه اقتصادی در تحت تاثیر قرار دادن مشتریان، و توفیق در کسب و کار و همچنین جایگاه آمیزه بازاریابی در نظام بازاریابی شرکت از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، در ادامه مبحث، انتقادات مهم به آمیزه بازاریابی سنتی4P مطرح می گردد. و با تاکید قرار دادن نگرش استراتژیک در فضای کسب وکار رقابتی و ارائه مثالهایی از لزوم تفاوت در آمیزه بازاریابی بنگاه های اقتصادی ، الگویی برای چگونگی طراحی آمیزه بازاریابی ارائه می شود.
کلمات کلیدی : آمیزه های بازاریابی

بازدید : 71 نفر
فرمت : ppt
سایز : 462 کیلو بایت
صفحات : 15